Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko kesti tulla raskaaksi (Nexplanonin poiston jälkeen)

Vierailija

Olen pari kk sitten poistattanut Nexplanon implantti ehkäisy kapselin, joka oli reilu vuoden (14kk) ns yliaikaa. Eli se olisi pitänyt poistaa loppuvuodesta 2013. 

Kauanko teillä on sen poiston jälkeen kestänyt tulla raskaaksi? Meillä tavoitteena raskaus ja nyt yritetty se vuosi siitä kun kapselista meni ns päiväys ja nyt 3 ovulaatiota siitä kun se poistettiin. Seksiä harrastamme lähes päivittäin ympäri kuukauden, ja sillon kun pitäisi olla tärppipäivät niin pari päivää ennen ja jälkeen yritetään harrastaa vähintään kerran päivässä, mutta mieluiten kaksi kertaa (aamulla ja illalla ja ehkä päivällä jos ollaan kahden kotona)...

Pitäisikö hankkia ovulaatiotestit? 

Muita vinkkejä? Onko sillä väliä kuinka kauan makaan sängyssä seksin jälkeen? Kun jos heti nousen ylös niin mehut valuu ulos, mutta ei siellä tuntitolkullakaan oikeen voi maata, vai onko sillä merkitystä?

Kommentit (1)

Vierailija

hei tosi kiva tietää etten oo ainoo kuka on miettinyt.
oon itsekkin miettinyt kauankohan mahtaa oikeasti tehoa olla vielä "vanhenemisen" jälkeen.
Mulla sama kapseli.

Oon paljon lukenut että jotkut tulevat raskaaksi jo kahdessa viikossa, toisilla kestää puolestavuodesta vuoteen tai pariin (mutta siis kapselin poiston jälkeen.)

Uusimmat

Suosituimmat