Uuden open ongelma

Vierailija

Olen saanut ensi syksylle ensimmäisen pitkän sijaisuuden lukioon. Osaisiko joku auttaa kuinka opettajat hankkivat kirjansa? Ostaako opettaja siis kirjat itse vai ostaako lukio/kunta? Entä mahdolliset opettajan oppaat ja muu lisämateriaali? Mitä kautta ne saa hankittua? Pedagogisissa opinnoissa ei näitä käytännön asioita käsitelty, joten arvostaisin kovasti asiallisia vastauksia:)

Kommentit (3)

Vierailija

Lukiolaiset ostaa itse omat kirjat. Opet sanoo mitä kirjasarjaa käyttää...opeoppaat hankkii oppilaitos. Juttele esimkehesi kanssa millä tavoin asia sinun kohdallasi hoidetaan...

Vierailija

Moikka! Edellä tulikin jo ihan asiallinen vastaus - esimiehen kanssa voi ilman muuta jutella ja kysyä, onko virkaa aiemmin hoitaneella opettajalla työhuoneella joitain materiaaleja tai onko saman aineen opettajat käyttäneet kustantajan verkkosivujen opeoppaita/materiaaleja (esim. SanomaPro). Joiltain kustantajilta on ainakin aiemmin voinut tilata myös maksuttomia näytekappaleita, jos haluaa tutustua kirjasarjaan jo kesällä.

Vierailija

Kustantaja lähettää ilmaiset opettajankappaleet, kun otat sinne yhteyttä ja varmistavat omista tiedoistaan, että koulu käyttää heidän oppikirjaansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat