Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisestä

Vierailija

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä joitain vuosia ja lapsikin on. Suhteen alussa ja muutaman kerran tässä suht vähänkin aikaa sitten mies vannotti minulla että pettäminen on niin hirveää ja enhän minä ikinä koskaan milloinkaan voisi tehdä niin hänelle. Että pitää olla luottamus ja pitää sanoa toiselle ennemmin kuin että menee ja pettää ja toinen saa sen myöhemmin kuulla.

Mies oli myös erittäin mustasukkainen, kaikesta miesten kanssa puhumisesta yms. Ihan kaikesta. Miespuolisia ystäviä ei saanut olla, niistä piti hommautua eroon, töissäkään en saisi miespuolisten kanssa juuri olla tekemissä.

Sanottasko vaikka et en mä edes loppujen lopuksi ollut oikeastaan ollenkaan yllättynyt nyt kun paljastui että mies on useammalla eri pettämissaitilla hakenut seuraa ja rahan katoamisesta päätellen ainakin maksullista löytänyt. Seksin suhteen kyseessä ei ole tod. mikään löytö, joten tuskin paljon muut kuin maksulliset ainakaan montaa kertaa innostuu. Itse olin tilanteeseen tyytynyt, mutta tokikaan en enää ajatellut olla.

Ideoita mitä tekisin nyt?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat