Qlaira e-pillerit

Vierailija

Oon nyt 4kk syönyt kyseisiä pillereitä niin ehkäisyyn kuin runsaisiin vuotoihinkin ja sain neuvolasta yhden listan kun pääsi loppumaan oma satsini  (noin 2viikkoa sitten) ja niitä sai syödä kesäkuuhun asti (olivat menossa vanhaksi) Ennen vanhaksi menoa kerkesin syödä noin 10 pilleriä. Hain sitten apteekista uuden 3 kk satsin ja aloitin levyn alusta ja siitä lähtien mulla on ollut veristä vuotoa. Ei ole samantyyppistä kuin kuukautisten vuoto vaan tulee vain pyyhkiessä paperiin (näyttäisi kuin olisi valkovuodon seassa?Vaaleanpunaista?) Mitään suojia ei tarvitse käyttää, sen verran niukkaa eikä ns. tiputtele. Sitä vain mietin että onko tuo vaarallista kun aloitin uuden levyn alusta vaikken edellistä edes loppuun syönyt? Voisiko vuoto johtua tästä ? Ennemmin ei ole pillereistä tullut mitään oireita. Kiitos ja hyviä kesän alkuja :) !

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat