Älkää liikaa luottako mediaan

Vierailija

Huomenna on mielenosoitus YLEn trollitehdasta vastaan. YLE koettaa aivopestä kansalaisia pitämään Venäjää uhkana. Todellisuudessa Venäjä ei ole uhka, vaan se puolustautuu niitä tahoja vastaan, jotka ovat sille uhka ja se tekee sen oman turvallisuutensa vuoksi. Suomi on pieni maa ja jos Suomi olisi täysin itsenäinen ilman EU:n tai NATO:n kanssa yhteistyötä, niin silloin Suomi ei olisi Venäälle uhka millään tavalla. Suurin uhka on USA koska USA yleensä aloittaa sotia vaikka mihin ja USAsta on lähtöisin useimmat salaliitot ja muu kieroilu. Illuminaatti haluaa kolmannen maailmansodan ja siksi se kiihottaa valtioita nyt toisiaan vastaan. Venäjä ei uhkaa ketään eikä mitään, mutta se on maailmanpolitiikassa USAn kilpailija ja USA ja moni muu maa kadehtii sitä, kun Venäjällä on laaja pinta-ala ja paljon luonnonvaroja ja myös ydinaseita. Venäläinen kansanluonne on minulle tullut tutuksi jo lapsesta asti ja tiedän kokemuksesta, että Venäjä ei ole paha eivätkä venäläiset ole pahoja ihmisiä. Venäläiset ovat hyviä ihmisiä ja sydämellisiä. Uskoisitte kerrankin nyt mitä sanon ja lopettaisitte sodan lietsomisen. Minulle tärkeää on rauha ja sopu. Ymmärrän Putinia ja jos olisin suuren tason poliitikko, niin itsekin toimisin aika lailla samoin tavoin kuin hänkin mutta siksi kun suojelisin omaa maatani. Putin ei halua pahaa kenellekään, Putin puolustaa ja suojelee omaa maataan ja on hyvä ihminen.

Itse olen yksilötasolla ja hyvin pienessä mittakaavassa joutunut samanlaisten asenteitten kohteeksi kuin Putin ja minua on arvosteltu samalla tavalla kuin häntäkin, mutta minäkään en silloin tehnyt mitään varsinaista pahaa vaan yritin suojella itseäni liian vaikeilta tilanteilta muun muassa vuonna 2013. Olen kohtalotoveri hänelle mutta pienemmässä mittakaavassa. Putin ei ole mihinkään Staliniin eikä Hitleriin verrattavissa oleva. Joka väittää että on, niin sellainen ihminen valehtelee tahallaan ja lietsoo levottomuutta ja haastaa riitaa. Kokoomuksen poliitikot ovat tuossa asiassa oikeita riidanhaluisia rakkikoiria jotka räkyttävät ymmärtämättä että he räkyttävät tälle maalle tuhoa sillä kun vertailevat Putinia Hitleriin ja kannattavat talouspakotteita. Minä en kannata mitään talouspakotteita. Jos sota tulee, niin kokoomuksen poliitikot ovat sotasyyllisiä kun tahallaan provosoivat Putinia, ihan samoin kuin minunkin kohdalla oli menneinä vuosina eräät ihmiset ainakin osasyyllisiä vaikeuksiini heidän kanssa kun provosoivat minua tahallaan heitä vastaan. Se asia on vanha asia jo, mutta hyvä kun minä koin minimaalisessa mittakaavassa sen minkä Putin on kokenut globaalissa mittakaavassa. Ymmärrän hyvin häntä.

Putin on todellinen sielunkumppanini ja se on sielujen sympatiaa mitä tunnen Putinia kohtaan ja sitä voi kokea vain toinen samanmielinen ihminen. Älkää hyvät poliitikot enää räkyttäkö älkääkä YLEn toimittajat enää kiihottako kansaa Venäjää vastaan, vaan rakentakaa sopua ja rauhaa ystävällismielisesti niin silloin myös Putin on Suomea kohtaan hyvä ja sydämellinen eikä todellakaan tee tätä maata vastaan minkäänlaista sotaa. Muistakaa kansalaiset se, että jos on joku trollitehdas ja nettitrolleja niin oikeasti Venäjä ei trollaa netissä vaan NATO on se joka trollaa ja se lavastaa siihen Venäjän syylliseksi.

http://uudetvaiheet.blogspot.fi/

Kommentit (3)

Vierailija

Sinua pidetään ehkä foliohattuna, mutta oikeasti olet yksi, joka ymmärtää miten maailma makaa.Saman ajatusmaailman omaavia löydät MV-lehdestä. Median aivopesemä karja, joka kulkee "celebritien" ja muiden täysin merkityksettömien asioiden perässä,ei tule avaamaan silmiään....

Vierailija

Ehkä liian Venäjmyönteinen kirjoitus mutta tuossa on paljon totta. Venäjä ei ole vastakkainasettelun ainoa syyllinen. Venäjä on suurvalta. Samoin kuin USAkin. Venäjän näkökulmasta krimin niemimaa oli saatava maan haltuun koska se on erittäi ratkaisevassa strategisessa paikassa maanpuolusttusta ajatellen. Krim oli ukrainan mukana luisumassa USAn ja NATOn kynsiin joten venäjän oli tehtävä siirtonsa. Mielestäni tekivätkin oikein mallikkaasti.Vasta lännen masinoima vastakkainasettelu ja sodanlietsonta saivat tilanteen kärjistymään niin, että tuhansia ihmisiä on jo menettänyt henkensä. Suomen media aivopesee lammaslaumakansaa erittäin voimakkaasti venäjäkielteisellä propagandalla. Joka ikinen päivä löytyy uusi uutinen. Jos ei uutta tapahtumaa josta saadaan väännettyä tällainen, kerrotaan sitten vanhoja uudelleen. Itse en aio osallistua tämän maan puolustukseen jos sota joskus syttyy. Henkeni ei ole politikkojen omistuksessa. Mielummin tapan itseni kun lähden tuhoamaan mielenterveyteni NATOn ja usan takia. Suomella ei ole itsenäisyyttä jos joku niin luuli. Sen todistaa jo se, etti Sipilä voi toimia tai puhua oman päänsä tai puolueensa kannan mukaisesti.. Suomessa alkaa seuraavan parin vuoden aikana kansannousu jolloin kaduilla tapetaan ihmisiä. Tämä tiedetään jo valtionjohdossa koska poliiseja, sotilaspoliiseja, in koulutettu enemmän mellakanhallitatehräviin ja poliisien varustelu on päivitetty sellaista varten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat