Vierailija

Eli, tilasin erään lastenvaunu/tarvike liikkeen nettikaupasta rattaat. Ennen kuin rattaat ehtivät tulla minulle kotiin niin näin sellaiset samanlaiset kauppakeskuksessa. Kysyin tältä rattaita työnnelleeltä rattaiden merkin nimin yms. tostesin mielessäni heti, että ne on hirmu isot ja eri sävyiset kuin netissä olleessa kuvassa. Netissä ei ollut esim. mittoja kasattuna.

Tilasin kyseiset rattaat vähän harkitsemattomasti, koska olivat tosi hyvässä alessa, alkuperäisestä hinnasta pois 350e. Ajattelin että menevät kuin kuumille kiville.

Yritin heti soittaa kyseiseen liikkeeseen, etteivät he lähettäisikään minulle rattaita. Vastaaja kertoi, että he eivät pysty vastaamaan " kiireen takia" puhelimeen. No laitoin siteen sähköpostia. Tänään mies soitti postin kuljetuspalvelusta, että olisi tuomassa rattaita meille kotiin. Sanoin että sen paketin voi pistää asiakaspalautuksena takaisin.

Soitin taas liikkeeseen, tällä kertaa vastattiin. Kerroin tilanteen. Johan alkoi tekstiä tulemaan... Mikä vika rattaissa on? Miksi sitten tilaat jos et haluakaan? Maksetaan rahteja ja muita ei se ole mitään bisnestä. Jos palautat et saa enään tilata meiltä mitään. yms yms.

Toimitusehdoissa sanotaan näin:

" PALAUTUSOIKEUS

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n

vaihto- ja palautusoikeus.

Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja myyntipakkauksen ehjä."

Pakettia ei siis ole edes avattu.

SAINKO VALITUKSET AIHEESTA?!

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos et ole rattaita käyttänyt, sinun ei tarvitse edes perustella palautusta. Ja yrittäjä itse on varmaankin tietoinen yritystä perustaessaan noista rahtikuluista ym ym.

Älä pahoita mieltäsi. Annapa vähän palautetta sinne yrityksen suuntaan...

Niissä taitaa olla tarjoushintana 199€ ja muuten hintaa 351€ enemmän. Jostain nettikeskustelusta olin lukevinani, että olisi ns.vanha tai poistuva malli.

Postimyynnissä on aina vaihto-/palautusoikeus, juuri sen takia kun tuotetta ei ole etukäteen nähnyt.

Todella törkeetä käytöstä liikkeeltä! Oisit sanonu ettet tälläsen kohtelun jälkeen haluakaan tilata heiltä mitään.

Olen itsekin saanut vastaavanlaista palautetta kun kuten sinäkin palautin avaamattoman paketin koska yllättäen ei tilaamalleni tuotteelle ollutkaan tarvetta. Ikävää.

ja nettisivujen mukaan alkuperäinen hinta ollut 550e. Siksi niin halvat kun vauvoille tarkoitettua koppaa ei näihin kyseisiin rattaisiin enään valmisteta.

Eikä se kaveri pysty sulle mitään " ostokieltoa" järkkäämään. Puhuu vaan. Ja ehkä et edes halua sieltä enää mitään tilata. Eli ei mitään vahinkoa.

Ja sinä toimit hyvin, koska otit heti yhteyttä kun tiesit, ettei kyseessä ole sopivat vaunut. Mistä sitä voi tietää minkäkokoiset vaunut ovat, jos niistä ei ole mainintaa?? Onpa kans pönttöjä asiakaspalvelijoita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat