Vierailija

Laitanpa ihan gallupin pystyyn. Ja siis nimen omaan joka viikko on kyseessä. Toisaalta kovin kattava ei taida otos olla, vaan vinoumaa tulee palstan nuoren ja teinimäisen meiningin takia. Taitaa olla paljon baarikärpäsiä ja muutenkin aika vastuuttomia tällä palstalla kun olen jo pidemmän aikaan seurannut tasoa... Uskallan väitää, että vanhempi 30+ porukka ja keskiluokkaiset ihmiset paheksuvat kyllä viikottain ravintoloissa kävijöitä joilla pieni lapsi..

Itse 32v. keskituloinen ja 2 lapsen äiti, mielestäni ei ole ok käydä joka viikko ravintoloissa bailamaassa.

Sivut

Kommentit (33)

Haluan kuitenkin painottaa, että minä en ymmärrä en äitä enkä isää jonka pitää päästä joka viikko ravintolaan (on se syy sitten tanssiminen, pelaaminen, ystävien tapaaminen). Mielestäni myös tosi ikävää sille puolisolle joka jää kotiin, mutta jokainen tekee omat valintansa..

T: koti-iltoihin oman puolison kanssa satsaava ap..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen hoitovapaalla, ja kaiket päivät kotona, ja ulkona tai kyläilemässä lapsen kanssa.

Kerran viikossa vähintään kaipaan aikuista seuraa ympäristössä, jossa ei lapsia ole. Kaipaan pitkiä keskusteluja ystävieni kanssa.

Ravintolat, joissa käymme eivät ole mitään hämyisiä klubeja, joissa hillun aamuneljään. Käymme viihtyisissä baareissa, joita Helsingissä riittämiin. Juon mielelläni pari lasia viiniä ja pelailemme pelejä. Koskaan en missään " kännissä" ole. Ilta saattaa toki venyä pitkäksikin (Minulla on ihania ystäviä, ja juttu luistaa!:)). Lapsi on kotona nukkumassa. Isä on meillä se aamuvirkumpi muutenkin, joten se, että herään vasta yhdeksän aikaan, ei ole mitään uutta. :)

Vaikea löytää tästä mitään apheksuttavaa. Mutta kaikki tavallaan.

Nimittäin se on nimenomaan sinun mielipiteesi ja näkemyksesi. Minä käyn melkeinpä viikottain ja juon kännit. Mieheni harrastaa tietokonepelaamista ja nauttii kun saa yhden illan viikossa omistautua sille harrastukselle eikä tarvitse ottaa minun toiveita huomioon. Minun krapulaani ei kuulu oksentaminen. Nukun aamupäivään ja sen jälkeen päivä jatkuu normaalisti. Kukaan ei ole paheksunut saatika pitänyt huonona äitinä. Päinvastoin useampikin ihminen on ihastellut suhdettamme lapseni kanssa.

Vierailija:

[quote]

Laitanpa ihan gallupin pystyyn. Ja siis nimen omaan joka viikko on kyseessä. Toisaalta kovin kattava ei taida otos olla, vaan vinoumaa tulee palstan nuoren ja teinimäisen meiningin takia. Taitaa olla paljon baarikärpäsiä ja muutenkin aika vastuuttomia tällä palstalla...

Taispa olla joskus juttua että täällä palastailee pääasiassa kolmekymppiset mammat ja hyvin paljo akateemisia..Jotenki saa kuvan kirjoituksestasi että nuori ja vastuuton on sama asia...

lapsi on silloin isällään, ja silloin saan tavattua kavereita, n.1 krt per kk vedän kännit, se tapahtuu sitten perjantaina, että lauantaina on podettu paha olo kun sunnutaina tulee taas taapero kotiin =)

Äiti 21v

Jutun aiheet vain on mielestäni laskeneet kuin lehmän häntä viimeisen vuoden aikana. Olen tosi hämmentynyt ollut monesti näistä ketjuista joissa " kilpaillaan" miten nuori lapsi osaa jo käyttää kännykkää, jäädä yksin kotiin jne. Olen ehkä itse jämähtänyt jonnekin 50-luvulle tai jotain, mutta minusta perhellisen ihmisen paikka ei ole viikottain ravintoloissa. Eikä perhe ja lapset ole mikään " siinä sivussa" asia minulle. Olen sitten vanhanaikainen arvoiltani, mutta ei tuo haittaa minua. Omat ystäväni ja perhepiirini on myös samanlaisia. Ei haittaa minua yhtään jos olen av:lla vähemmistöä ; )

Minä käyn joka viikko jonkun ystäväni kanssa illastamassa, elikkäs syömässä (ja juomassa lasin viiniä) ravintolassa. Sen jälkeen saatamme suunnistaa vaikkapa yhdelle Irish coffeelle. Jotta onko tämä sallitumpaa, kun ruokaillaan myös. ;D

Joka viikko omaa aikaa ottava äiti (päänsä täysjärkisenä pitävä) on ok. Esim. nro 6. On ok käydä istumassa iltaa ystävien kanssa.

Joka viikko baarissa aamuun asti notkuva, päänsä täyteen vetävä äiti, joka viettää seuraavan päivän sitten krapulassa ei ole ok.

Hieman eri asia seurustella toisten aikuisten ihmisten kanssa ja ehkä nauttia se yksi tai kaksi siideriä tai lasillinen, pari viiniä illan aikana, lähteä ajoissa kotiin viettämään vaikka mukavaa loppuiltaa miehensä kanssa, kuin lähteä ulos vain humaltuakseen. Siinä sitten lapsilla ja miehellä hyvä olo kun äitiä/vaimoa näkee viikonloppuisin vain humalassa tai krapulassa.

Vierailija:

Lainaus:

Olen hoitovapaalla, ja kaiket päivät kotona, ja ulkona tai kyläilemässä lapsen kanssa.

Kerran viikossa vähintään kaipaan aikuista seuraa ympäristössä, jossa ei lapsia ole. Kaipaan pitkiä keskusteluja ystävieni kanssa.

Ravintolat, joissa käymme eivät ole mitään hämyisiä klubeja, joissa hillun aamuneljään. Käymme viihtyisissä baareissa, joita Helsingissä riittämiin. Juon mielelläni pari lasia viiniä ja pelailemme pelejä. Koskaan en missään " kännissä" ole. Ilta saattaa toki venyä pitkäksikin (Minulla on ihania ystäviä, ja juttu luistaa!:)). Lapsi on kotona nukkumassa. Isä on meillä se aamuvirkumpi muutenkin, joten se, että herään vasta yhdeksän aikaan, ei ole mitään uutta. :)

Vaikea löytää tästä mitään apheksuttavaa. Mutta kaikki tavallaan.

T. Kolkytjarisat

Ps. Mitä ravintolalla oikein käsität? Onko eroa ruokaravintolan ja pubin välillä? Vai edustavatko kaikki ravintolat sinulle jotain paheellista?

Vierailija:

Lainaus:

Laitanpa ihan gallupin pystyyn. Ja siis nimen omaan joka viikko on kyseessä. Toisaalta kovin kattava ei taida otos olla, vaan vinoumaa tulee palstan nuoren ja teinimäisen meiningin takia. Taitaa olla paljon baarikärpäsiä ja muutenkin aika vastuuttomia tällä palstalla kun olen jo pidemmän aikaan seurannut tasoa... Uskallan väitää, että vanhempi 30+ porukka ja keskiluokkaiset ihmiset paheksuvat kyllä viikottain ravintoloissa kävijöitä joilla pieni lapsi..

Itse 32v. keskituloinen ja 2 lapsen äiti, mielestäni ei ole ok käydä joka viikko ravintoloissa bailamaassa.

jälkeen(6kk)ja ei mulla ainakaan oo huono omatunto asiasta.JOKAINEN TAVALLAAN!!ja meillä on toiminut näin.en hyväksyis jos mieheni tai minä juostas joka vee loppu vuorotellen baareissa.T.äiti 22,poika 6kk ja isä 23

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat