Kumman miehen valitsisit?

Vierailija

Jos sinun pitäisi tylysti valita kahden miehen välillä, kumman näistä valitsisit, jos ajatuksena perheen perustaminen ja yhteinen tulevaisuus?

1. Perinteinen suomalainen mies, ei puhu juuri tunteistaan, mutta muuten toki keskustelee paljonkin.

Ei osoita tunteita julkisesti eikä muutenkaan välitä kummemmin romantiikasta, tykkää kuitenkin halailusta ja muutenkin halut tallella

Ajatellaan monista asioista hyvin samanlaisesti, samat asiat ärsyttävät ja naurattavat, olen käynyt hänen kanssaan monia todella hyviä keskusteluja.

Olen tuntenut jo kouluajoista, joten siinä mielessä "oikut" tulleet tutuksi ja tiedän hänen olevan monella tavalla hyvä ihminen.

Ei välitä lapsista, välillä mietityttää osaisiko olla edes isä vaikka lapsia joskus kuulemma haluaakin. Mutta omat lapset olisi ehkä eri asia, tai sitten käytös muuttuu vanhetessa?

Myös kotitöiden jakautuminen tulevaisuudessa mietityttää, ei välitä siisteydestä jos sen eteen joutuu tekemään töitä

Itse olen sosiaalinen ja tykkään touhuta ja tehdä paljon, mies on tässä suhteessa aivan vastakohtani, mikään ei voita kotisohvaa ja lepohetkiä. Tosin kun itse haluan vain hetken huilata niin saan miehestä varmasti tv:n katselu- tai päiväuniseuraa.

Harrastaa kuitenkin urheilua ja käymme harvakseltaan esim. lenkkeilemässä

Saisin luultavasti paljon päätösvaltaa moniin asioihin, joihin hänellä ei ole mielipidettä, esim. talo, lemmikit

2. Itsevarma, sanavalmis mies. Kertoo tunteistaan ja kaikesta muustakin avoimesti ja rehellisesti.

Myös näyttää tunteensa niin kaksin kuin julkisesti. Katsoo silmiin..

Meillä molemmilla melko vahva persoona, miehellä vielä vahvempi kuin minulla. Tuomme ajatuserot helposti esille, lähinnä vitsailemme niistä. Mitään suurempaa eroa esim arvomaailmassa ei ole tullut esille.

En tunne vielä yhtä hyvin kuin toisen.

Tuntuu, että olisi hyvä lasten kanssa, opettaisi pelejä ja kädentaitoja, koska arvostaa sitä että oma isä on aikoinaan häntä opettanut.

On kotitöiden suhteen vielä ahkerampi kuin minä, on tottunut tekemään kaiken huolella itse. 

Hyvin meneväinen, tässäkin suhteessa jopa enemmän kuin mihin olen itse tottunut. Haluaa tehdä paljon kanssani.

Hyvin urheilullinen.

Mies on päättäväinen ja kompromisseihin pitäisi päätyä useammin verrattuna toiseen.

Miehen vanhemmat eronneet, mutta mies ilmeisesti hyvissä väleissä kummankin kanssa. Itse olen yhtenäisestä perheestä ja eroperhe jotenkim aina arveluttaa.

Kommentit (2)

Vierailija

1 mies on turvallisempi ja tylsempi, 2 miestyyppi on vaativampi ja elämänmakuisempi. Kumpi muistuttaa omaa isääsi enemmän?

Turvallisuushakuisena ottaisin ehkä 1:n lasten isäksi, mutta ilman lapsia kakkosen. Ykkösen kanssa tulisi tunnevajetta ja elämyshakuisena etsisin salasuhdetta. Tämän jo elänyt :-/

Vierailija

Osittain tuota ajattelen itsekin, entä jos on "turvallinen" mies mutta kun perhe on perustettu ja lapsia saatu niin kaatuuko lastenhoito ja kotityöt kaikki omaan niskaan? Ja sitä myötä alkaisi harmittaa. Sitä kun ei osaa ennustaa näin etukäteen :/ 

Oma isäni on ennen ollut ehkä näiden väliltä, päättäväinen, menevä, hyvä lasten kanssa. Nykyään lasten muutettua ja vanhettua hyvinkin passiivinen..

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat