Poikaystävä pyysi muuttamaan yhteen

Vierailija

Olimme kahdestaan kävelyllä ja juttelimme niitä näitä.. Yhtäkkiä poikaystävä kysyi, että muuttaisinko hänen kanssaan yhteen ja keskustelimme vähän aikaa, kunnes tuli keskeytys yhtäkkiä ja siitä ei ole enää puhuttu sen jälkeen.

Tuli vähän sellainen WTF-olo, että miks se otti aiheen puheeksi ja sitten ei ole halaistua sanaa sanonut asiasta enää ja tästä hänen ehdotuksestaan on jo pari päivää. 

Huomenna on tämän kuun viimeinen päivä ja jos meinaa mun kanssa muuttaa yhteen niin hänen täytyisi vuokrasopimus sanoa irti kuun loppuun. :D 

Sanokaa miten etenen tästä? Otanko itse asian puheeksi vai odotanko, että hän itse taas alkaa asiasta puhua.

Asia näyttää jännittävän häntä ottaa puheeksi, koska jotenkin arkaillen hän siitä alkoi minulle puhua ja vähänkin kun jotain negatiivista sanoin asiaan liittyen niin hän meni ihan vaikeaksi. :D Mutta miks se hemmetti ottaa asiaa esille, jos ei uskalla viedä sitä loppuun.. 

Jos kerta noin nössö on, että ei voi puhua asiaa läpi vaan jätti sitten sen ilmaan roikkumaan niin tuntuu, että annan asian vaan olla ja jatkan nykyisessä asunnossani asumista sitten... Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija

Ota asia reippaasti ja rehellisesti esille. Älä hauku poikaystävääsi noin ikävästi - edes netissä nimettömänä. Se ei ole hyväksi suhteelleenne. 

Vierailija

Miehet on erilaisia kuin naiset. Miehet tuo asian ilmoille ja ei sen jälkeen vatvo tai jankkaile.

Voithan ottaa asian puheeksi ja kysyä, oliko hän tosissaan yhteenmuuton kanssa.

Sanot vaikka että oot miettiny asiaa ja haluat tietää, vieläkö hän ajattelee niin

Miehet harvemmin lausuu tollasia asioita tarkoittamatta niitä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat