Onko aihetta epäillä toista naista

Vierailija

Haluaisin kysyä nyt kanssasisarien rehellistä mielipidettä siihen mikä on normaalia käyttäytymistä ja mikä ei. Elän pitkäaikaisessa suhteessa, kaksi lasta, onnellinen avioliitto, seksi toimii hyvin. Parisen vuotta sitten minulla oli rankka työrupeama ja olin pitkiä päiviä töissä. Mieheni hoiti silloin lasten viennit ja hakemiset hoidosta koska itse tulin usein myöhään kotiin. Olemme kauan tunteneet lasten kavereiden perheet ja mieheni on hyvin sosiaalinen luonteeltaan, puhuu mielellään naisten kanssa ja on vähän sellainen mr. Nice guy, helposti lähestyttävä, hyvä kuuntelija.

Muut perhetuttujen naiset viestittelevät lapsien leikeistä yms. Tasapuolisesti minulle ja miehelleni, mutta yksi naisista on viestitellyt enimmäkseen vain miehelleni hakemisista , leikeistä yms. En ensin välittänyt mitään koska itselläni oli paljon työkiireitä. Sitten kun työkiireet hellitti ja itse taas olin myös viemässä ja hakemassa lapsia, niin tämä nainen jatkoi vaan kontaktia ainoastaan tekstittelemällä ja soittelemalla mieheni kännykkään tai laittamalla lapsensa soittamaan kotipuhelimeemme. Kun kerran kysyin oliko hänellä numeroni, hän sanoi ettei ollut varma mikä niistä oli minun. Hän puhuu ja hymyilee mielellään mieheni kanssa, mutta on hyvin virallinen suhteessa minuun. Koska mieheni on sosiaalinen ja kyselee vieraampienkin naisten kuulumisia yms. voi joku ehkä luulla että hän on kiinnostunut enemmänkin. Hän myös viestittelee usein kaverillisesti ja jakelee smileyjä viesteissään. Itse olen virallisempi niihin jotka eivät ole lähituttaviani. Luulen että tämä nainen on ihastunut mieheeni ja alkanut vikitellä. Hän laikkaa mieheni kommentteja FB:ssä mutta ei minun. Itsekään en kyllä usein laikkaa häntä. Epäilenkin ainostaan siksi koska tämä nainen ei jostain syystä halua pitää minkäänlaista kontaktia minuun, mutta mielellään mieheeni ja ottaa usein yhteyttä kyselläkseen jos lapset voisi leikkiä. Minua tämä käytös ihmetyttää ja ottaa aivoon. Tunnen myös mustasukkaisuutta. Mitä mieltä olette? Normaalia vai onko syytä olla huolestunut?

Kommentit (2)

Vierailija

Mitä jos ihan vaan kysyisit mieheltäsi suoraan?

Minun miehelläni oli tuollaista flirttailua tuttavapiirin naisen kanssa ja lopulta hän päätyi pettämään minua hänen kanssaan. Juttu ei jatkunut kauaa, koska nainen osoittautuikin rasittavaksi ja me päädyttiin pariterapian kautta jatkamaan liittoamme.

Näin jälkiviisaana sanoisin, että olisin voinut jutella miehen kanssa asiasta suoraan jo silloin, kun havaitsin flirttailua. Ei mitään mustasukkaista syyttelyä vaan ihan avoimesti kortit pöytään, että onko meneillä jotain vai mitä tuo yhteydenpito ja flirttailu tarkoittaa.

Jos mitään ei ole vielä tapatunut, mies ehkä itsekin havahtuu asiaan, ennenkuin flirtti vie mukanaan. Sinänsä flirttailu ei musta ole kiellettyä parisuhteessakaan mutta siitä pitää silti pystyä avoimesti ja rehellisesti keskustelemaan kumppanin kanssa. Ilman sarvia ja hampaita.

Vierailija

Kiitos kovasti mielipiteestäsi. Olen kyllä keskustellut tästä mieheni kanssa perusteellisesti ja hän sanoo ettei ole kiinnostunut tästä naisesta eikä luule että nainen olisi ihastunut häneen. Toisaalta en usko että hän tohtisi sellaista paljastaakkaan, koska tietää että uskottomuudesta olisi välit poikki. En hyväksy sellaista ollenkaan. Mieheni on kuitenkin nyt tietoinen että minulla on tällainen fiilis, mitä koskaan ennen ei ole ollut lähes 20v yhdessäolomme aikana. Olen pyytänyt miestäni lopettamaan turhan yhteydenpidon ja sanonut että vastaisuudessa minä hoidan kontaktit tämän naisen kanssa. Yhteydenpito on joka tapauksessa vain lasten leikeistä. Emme tapaile muutoin tätä pariskuntaa. Tulos tästä on ollut että tämä nainen on alkanut vältellä minua vielä enemmän. Kuten edellä kirjoitin. Tietenkin voi olla että olemuksestani henkii etten oikein enää pidä tästä naisesta ja siksi hän ei halua olla yhteydessä minuun. Olen varma että hän on myös huomannut mieheni vaisumman käytöksen. Ihmettelen vaan onko kuitenkin jotain ihastusta ollut puolin tai toisin, koska hänen käytöksensä on ollut niin erilaista kuin muiden naisten. Minulla on myös aina ollut vahva intuitio, joka usein pitää paikkansa :-( Varmasti ihastumisia voi tulla, mutta silloin on parempi heti alkuun lopettaa yhteydenpito, jos ei kerran tosissaan ole vaihtamassa kumppania.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat