Ison perheen isä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle

Vierailija

Hei.

Kaipaisin mielipiteitä tilanteeseemme. Meillä suurperhe ( nuorin alle vuoden, vanhin teini) ja mies vakaassa työssä. Noin puoli vuotta sitten mies sai idean hakea kouluun (lääkis) toiselle paikkakunnalle. Luettuaan kaikki illat puolen vuoden ajan, pääsi kouluun. Mies aikoo aloittaa opiskelut minun vastusteluista huolimatta. Miehellä on kuvitelmissa ajella lähes joka päivä noin 2 tuntia suuntaansa ja hoitaa opiskeluja myös iltaisin ja viikonloppuisin. Rahoitus tuossa opiskelukuviossa on myös haaste. Olen äitiyslomalla ja tuon miehen itsekeskeisen ratkaisun takia koen lähes pakollisena jatkaa kotona olemista kotihoidontuella. Meillä kolme alle kouluikäistä ja viisi koululaista. Lisäksi ekaa luokkaa aloittava tarvitsee erityistä tukea koulunsa aloittamiseen. Mies aikoo aloittaa opinnot, vaikka tietää realiteetit varsin hyvin. Muutto koko perheellä miehen opiskelupaikkakunnalle tuntuu mahdottomalta, sillä vuosi sitten saimme unelmien talon valmiiksi tänne, missä nyt asumme. Parisuhteeseen tällainen miehen oma ratkaisu vaikuttaa tietenkin negatiivisesti. Olen ihan neuvoton. Kertokaa hyvät ihmiset miten selviämme tilanteesta, niin ettei perhe hajoa?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat