Vierailija

Meillä:

minä rentoudun koneella.

2 v. nukkuu, on nukkunut jo kauan.

Mies on kaverin kans leffassa. Tänään hänen vuoro käydä, ku minäkin kävin alkuuviikosta kattoon Sinkkuelämää- leffan.

Sivut

Kommentit (25)

Vauva yrittää nukahtaa sängyssään, sieltä kuuluu kälätys ja juttelu.

Mies istuu omalla koneellaan.

Minä istun omalla koneellani.

Kohta (kun vauva on nukahtanut) mennään miehen kans juomaan iltateetä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tänään leikattiin huuli ja se on kipeä

mies kattelee jalkapalloa tossa mun selän takana

vauva 2,5kk imeskeli äskön käsiään sängyssä ja taitaa nukkua nyt kun on hiljaista

7kk tytsi nukkuu 3,5v poika nukkuu

mies tekee vatsalihaksia ja katsoo telkkua ja

minä kattelin ensin hääjuttuja netistä ja nyt tulin avpalstalle=)

häät 2009keväänä!

neito23v

pojat 5v ja 6v tuli just sisään kun alkoi sataa, olivat aamun pihalla mutta nyt on huoneessaan legoleikki menossa.

Mies ja vauva 2kk nukkuvat sylikkäin päiväunia sängyllä.

Minä käväisemään täällä, pitäisi mennä lämmittämään lounas (eilistä jämää) ennen juhannusvieraiden tuloa.

Kaksosista (4kk) toinen nukkuu ja toinen katselee näköjään Talent USA:ta, odotellaan Teho-osaston alkamista.

Esikoisen (3v) vein juuri nukkumaan, jäi 'lueskelemaan' sänkyynsä.

Mies on siskonsa kanssa leffassa, katsovat nyt Indiana Jonesin, mä pääsen sitten ensi viikolla katsomaan Sinkkuelämää :)

Mä istun koneella ja odotan sitä Teho-osaston alkua, samalla viestittelen pikkutuhmia rakastajani kanssa.

Oikein leppoisa kesäilta :)

Pojat 6 v ja 7v. sekä heidän 9 v. serkkunsa tulivat sisään kun vesipyssyleikin jälkeen olivat aivan märkinä ja alkoi sataa. Odotellaan serkkupojan vanhempia meille juhannuskylään. Pojat istuu nyt sohvalla ja katsovat telkkaria.

minä tietokoneella ja mies sohvalla tietokoneen kanssa(eilen nukku kännissä sohvalla). Muksut taas naapurin muksujen kanssa ulkona. Meillä paistaa aurinko päijät-hämeessa ja kohta aletaan syömään savustettuja siikoja kunhan ne valmistuvat nami nam...

Mies on töissä, pääsee parin tunnin päästä.

Minä istun olohuoneessa koneella.

Vauva touhuaa mahassa, join juuri ruusunmarjasoppaa ja taisi tyttö siitä saada virtaa :)

Koira nukkuu kovaäänisesti makuuhuoneessa (talon viilein paikka).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat