kipeästi apua kaipaava!!

Vierailija

Hei, ajattelin kysyä neuvoa ja kokemuksia. Olen nyt kohta 2 kk ollut ilman kuukautisia mikä ei huolestuttanut aluksi kun mulla on aina ne ollut tosi epäsäännölliset. Olemme siis poikaystäväni kanssa ollut suojaamattomassa yhdynnässä viimeisien kuukautisteni jälkeen.Pariviikkoa sitten mulla tuli 2 päivänä niukkaa ruskeaa vuotoa joten ajattelin että nyt ne kuukautiset alkaa mutta ei. Sen jälkeen ei mitään. Sain viikon tuon jälkeen v-pen kuurin angiinaan ja pari päivää kuuria syötyäni minua alkoi turvottaa ja väsyttää hirveästi. Ajattelin että tuo varmaankin johtuu vaan tosta lääkkeestä. Noh mitään pahoinvointia tai oksentelua ei ole ollut mutta pientä kuvotusta joo. Yleensä jos juon alkoholia niin pisangi on herkkua mutta viimeksi kun join niin se alkoi kuvottaa heti ja kaikki muukin makea. Puuro kuvotti kanssa

muutama päivä sitten hiukan ei paljoa. No eilen tuli sitten harrastettua astetta rajumpaa seksiä poikaystäväni kanssa ja noin 10 min tuon jälkeen alkoi hirveät alavatsakivut jotka kestivät n. tunnin. Otin panadolin ja kävin nukkumaan. Aamulla ei sattunut enää mutta vieläkin vähän aristaa tuo alavatsa. Pitäiskö minun tehdä testi vai mennä lääkäriin mitä mieltä olette? Rinnat ovat myös arat mutta yleensä ennen kuukautisia ne ovat minulla arat. Kiitos jo etukäteen vastauksista ja neuvoista!

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat