Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa n.50v miehen haluamaan useammin seksiä?

Vierailija

Vaikka seisoisin päälläni, niin miestä  ei haluta kuin kerran-pari kuukaudessa. Ja nekin kerrat on sellaisia "tökkäys" ja valmis nukkumaan :(

Itse olisin paljon aktiivisempi....

Kommentit (7)

Vierailija

Et mitenkään. Papparaista kiinnostaa enää vaan kalja ja makkara. Kuivemmaksi vaan muuttuu vuosi vuodelta. Rupea puumaksi, niin saat takuulla PALJON munaa. 

Vierailija
Vierailija

Hanki hänelle 20 v. solakka tyttöystävä.

Itse olen nuorempi miestäni ja solakka, että en usko siitäkään olevan apua.

Vierailija

Vanhemman miehen penis tarvii "kovempia otteita" ja joskus vaikka mitä temppuja,että kiihottuu.Syy ei siis ole meissä naisissa niinkuin luullaan :)

Nämä parikymppiset tyttäret jaksavat könytä monta kertaa yössä,kun eivät itsekkään saa kuin kovan yrittämisen jälkeen tai lopuksi teeskentelevät saavansa.Siitä syystä vanhempi mies aattelee "wau mikä seksikone"

Kun olin  kaksvitonen piti olla 2-3 kertaa yössä jotta sain,mies kiihottui helposti koska oli vielä alle nelkyt.Nykyään nelikymppisenä saan parikin kertaa kunhan saan miehen "vauhtiin" mutta työtä se vaatii enemmän kuin nuorena parina.Jos teet siitä numeron niin asia vain pahenee :)

Vierailija

50 - vuotiaalla miehellä on jo todennäköisesti testosteronivajausta, mikä vaikuttaa seksihaluihin. Lähetä mies mittauttamaan testotasonsa ja ottamaan korvaushoitoa.

Uusimmat

Suosituimmat