Mies sanoi, ettei rakasta minua kuten ensirakkauttaan

Vierailija

Jotenkin kauhealta tuntuu. Ei kuulemma "syki" samalla tavalla meidän välillä (vaikka sanookin, että ensirakkaus on tietysti aina ensirakkaus). Ja jos olisi muhun jotenkin hullaantunut, oltais jo naimisissa...

Ei kuitenkaan halua erota, sanoo, että tykkää minusta, muttei osaa sanoa kuinka paljon.

Mitä ihmettä tämä oikein on? Kannattaako mun jäädä tällaiseen suhteeseen, jossa haikaillaan jotain 20 v. takaista ensirakkautta?

Ja kuitenkin musta tuntuu, että tämä suhde olisi säilyttämisen arvoinen..ollaan samalla aaltopituudella, samantapaisia muutenkin, yhdessäolomme on hyvää...mietin joskus, että hakeeko mies alitajuisesti jotenkin vaikeaa suhdetta? Jotain jota ei voi saavuttaa? Mä olen sitten liian "selvä tapaus", kun ilmaisen tunteeni hänelle selkeästi...Mutta kun en mä jaksa enää mitään pelejä.

Yli nelikymppisiä ollaan. Ja erottu molemmat. Hänellä tosin on ensirakkautensa jälkeen ollut joku muu tässä välissä, jonka kanssa on lapsikin.

Kommentit (3)

Vierailija

Minun taas sanoi ettei tiedä rakastaako mua enää ollenkaan. 12 vuotta, kaksi pientä lasta. Jos ei olis, olisin mennyt jo menojani. Miksi sinun pitäisi sinnitellä suhteessa jossa toinen on jämähtänyt teini- ikään? Maailma on täynnä miehiä, etsit paremman. 

Vierailija

Kukaan ei koe ensirakkautta kuin kerran. Grow up, man. 

Vois miettiä itsekseen kuinka paljon tykkää ja olisko valmis kahden aikuisen suhteeseen En roikkuis noin epämääräisissä tunnelmissa. Aika naiivin oloista tunnelmointia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat