Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusperheen kotityöt

Vierailija

Meillä uusioperhe jossa vaimon edellisen liiton lapset ovat joka toinen viikko täällä. Minun lapseni ei juurikaan käy. Sitten meillä on yksi yhteinen kaksivuotias. Vaimon lasten iät 10v 13v ja 15v.

Nyt kysyisinkin neuvoa miten minun pitää toimia kun vaimo ei vaadi lapsiltaan edes oman huoneen pientä siivousta. Eli käytännössä lapset eivät siis tee mitään...

Minun mielipiteeni on että edes oma huone pitäisi pitää jotenkin siistinä ja roska laittaa roskikseen ei lattialle kuten nyt on. Ja ei haittaa vaikka sillointällöin vaikka astianpesukoneen tyhjentäisi. Mutta kun vaimo ei ns.vaadi tekemään mitään kun on itse saanut kasvaa ilman että on kotona tarvinnut tehdä mitään. 

En tiedä olenko ihan väärässä mutta tekeekö vaimo nyt karhunpalvelusta lapsille jotka sitten joskus kun omilleen muuttavat eivät osaa edes imuroida. Varsinkin 15v niin mielestäni kuuluisi osallistua jollaintavoin kodin askareisiin.

Nyt kaikki kaatuu minun ja vaimoni niskaan.... Ja vaimo vielä koko ajan valittaa kun on niin sotkuista. En ole itsekkään mikään siisteys intoilija mutta kyllä nyt pari kertaa viikossa on imuroitava yms. mutta lasten huoneet tekevät sen mahdottomaksi.

Kommentit (2)

Vierailija

Vaatimuksesi kuulostavat kohtuullisilta. Omat lapset ovat vasta 7 ja 4v, ja vaadin lelujen keräämistä paikalleen iltaisin, ja isompi myös kuuraa kylpyammeen, ripustaa pyykkejä, jne. Kaikkien siis mielestäni pitäisi osallistua tavaroiden viemiseen paikoilleen, ja lisäksi jokaisella pitää olla ikäänsä sopiva tehtävä.

Annieuas

Osoitteessa bonuskoodi-fi.com voit lukea lisää Pafista sekä siitä, miten saat kaiken irti heidän palveluistaan. Tietysti paras tapa päästä alkuun Pafin kanssa on luoda tili ja syöttää Paf-bonuskoodi.  paf bonuskoodi 2016

Uusimmat

Suosituimmat