Syömishäiriö?

Vierailija

Heips, onko kenelläkään ollut samalaista ongelmaa. Rakastaisin syödä ja kokeilla uusia ruokia mutta aina kun alan syömään, alkaa ahdistaa ja en saa ollenkaan mitään ruokaa alas. Juotavat menevät mutta välillä on vaikea nielaista edes esim kasvissosekeittoa. Jotenkin pelkään että tukehdun ruokaan ja silloinkin kun pystyn syömään jotain, joudun juoda joka lusikallisen jälkeen vettä että ruoka varmasti menee alas. Tää on tosi inhottavaa, kokoajan nälkä ja halu syödä :( Eikä kukaa  oikein meinaa ymmärtää tätä. Joskus yritän vain väkisillä syödä mutta ei.. Heikottaa jo aikalailla kun työkin fyysisesti raskasta. Aina hoikka olen ollut ja haluaisin saada ainakin 10-15kg lisää painoa. Eli olen 21v, 160cm, 43kg. 

Kommentit (2)

Vierailija

Jos sulla on halua syödä niin kokeile ensin jotain kevyttä esim just keittoa? Sitten pikku hiljaa aina kokeile uusia ruokia vähän kerrallaan. Mulla oli syömishäiriö pari vuotta sitten enkä rehellisesti oo vieläkään täysin parantunut vaikka suo painavempi oonkin. Mutta jos sulla on halua syödä ja sulla on nälkä niin en usko sulla olevan syömishäiriö. Kannattaa kokeilla aluksi myös vaikka puuroa, mehukeittoa, kiisseliä, muroja tms. Tsemppiä! :)

T. 161cm/49kg

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Nyt on taas "parempi jakso" ja olen saanut syötyä keittoja jotka tosin soseuttanut niin lounaan aikoihin.  Puuro menee aamulla, mutta lounaan jälkeen muut ruuat ongelmana. Tekisi mieli lähteä kuntosalille urheilemaan(monta vuotta jäsenyys jo) mutta tulee taas ajatuksena että kannattaako, jos en saakkaan sen jälkeen mitään alas! Äh. Miehelläkin palaa kiinni kun ikinä ei voi mennä syömään mihinkään ja aina erit ruuat. Kävin asiasta tk:ssa josko sieltä olisin saanut vinkit mutta olivat sitä mieltä että tahalleen yritän laihduttaa, mikä ei pidä paikkaansa. Antaisin vaikka toisen käteni pois jos saisin vain syötyä normaalisti. Kiitos tsempeistä:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat