Kummius

Vierailija

Apua ! Mitä mä nyt teen. Ottaa päähän niin hirveesti! Meille syntyi kolmas lapsi ja hänen ristiäisiään vietetään pian. Pyysin kummiksi hyvää ystävääni joka asuu meistä noin 200 km päässä. Hän suostui. Nyt kun vauva on syntynyt ei ole kertaakaan kysynyt miten vauvalla menee tai mitää vauvasta. Alkoi myös valittaan, että kuinka kalliita kaikki liput ovat tänne ristiäisiin ja kuinka kummi lahjat maksaa. Mua kaduttaa niin kamalasti kun menin kysymään häntä tähän tehtävään :( En ois arvannut mitä tästä tulee. Mulla ois paljon parempi kummi ehdokas joka varmasti ois enemmän lapsen kanssa tekemisissä  (en usko että tämä narisia tulisi kun synttäreille kerran vuodessa) Hän on kuitenkin rakas ystävä minulle, enkä haluisi häntä suututtaa edes vinkkaamalla, ettei olisi pakko suostua tehtävään.. 

Kommentit (1)

Vierailija

Minä nostaisin rohkeasti kissan pöydälle ja ottaisin asian puheeksi. Kerro, että olet miettinyt hänen kommenttejaan ja pyydät miettimään kummiutta vielä kerran. Lupaa ettet loukkaannu, vaikka hän jättäisi kummin tehtävän. Paljon pienempi harmi kaikille, kun asia hoidetaan nyt eikä kaduta sitten kun on myöhäistä.

Itse pyysin kummiksi silloista hyvää ystävääni, joka jo ensimmäisen vuoden aikana otti (muista syistä johtuen) välimatkaa ja kertoi joskus lapsen ollessa 1½ v, että hän oli päättänyt jättää kummin roolin jo paljon aiemmin. Nyt harmittaa todella paljon, etten pyytänyt kummiksi lapsuuden ystävääni, jonka tiedän pysyvän elämässämme. On kurja selittää lapselle, miksi hänen nimiäisissään kummeja on 3, mutta yhtä heistä hän ei muista edes tavanneensa. Viimeksi on nähnyt siis ehkä 8-9 kk ikäisenä. :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat