Sopivin peniksen koko ? Naiset tässäpä aihe !

Vierailija

Ihan asiallisesti ! Itselläni on 20 cm ja paksuus on 5.5 cm ! En pidä itse sitä valtavan suurena. Kuitenkin sillä on merkitystä paljon enemmän kuinka sitä käyttää. Paras asento on tällöin vaimoni päällä. Tällöin hän voi säädellä ja samalla nauttia huomattavasti enemmän kuin,että itse olisi survomassa. Seksin pitää olla molempien todellinen nautinnon hetki mahd. joka kerta. Nauttikaa ihmeessä seksi on tarkoitettu nautinnon hetkeksi eikä kuinka iso kullakin on.

Kommentit (4)

Vierailija

Itsellä pituus täysseisokissa 25 cm, eikä sekään kovin suurelta vaikuta. Paksuutta ei olekaan tullut mitattua, mutta vaimon runkatessa ei sormet yltä ympäri.

Vierailija

Itsellä on n. 45 cm levossa. Ei ole yhtään liian suuri. Lisäksi vaimoni tykkäisi halia sitä, mutta kädet eivät mahdu ympäri.

Vierailija

Miehelläni on pieni pippeli. Seisokissa sen pää kurkkii söpösti karvojen alta. Nettipalstoille se kirjoittelee isosta ja paksusta ja kuinka saamme yht'aikaa... Voi sitä höpsöä :)

Vierailija

Miksi täällä kaikemaailman "pevot tulee esittämää ja pilaamaan asiallisen keskustelun" ? Eikö tästäkin voisi keskustella asiallisesti ? Ei kenelläkään ole jätti peniksiä. Ilmeisesti haavemaailmassa elävät. Itse tykkää juuri tuonkokoisesta vehkeestä. Tuo kuvattu asento jossa nainen päällä ei satu ja siitä saan ainakin ite parhaimman nautinnon. Asiallisuutta !

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat