Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsensä kuvaaminen kivaa vai sairasta?

Vierailija

En itse ole somessa.Olen vilkaissut kun tutut näyttää jotain facebookista tai instasta,niin musta se näyttää lähinnä huvittavalle.Eikö ihmisillä oo muuta elämää.Mitä omilla kuvilla haetaan,hyväksyntää??? Lähinnä huolestuttaa nää lapset jotka kasvaa tässä belfie,selfie mitälie aikana :(          Näen itse sen riippuvaisuutena.Jos seuraavalla kesälomalla te kaikki koneiden orjat jättäisitte ne vehkeet kotiin,niin huomaattee ettette jää paitsi yhtään mistään :D

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä se ainakin houkuttelee sairaita yksilöitä.Tyttären 13-14v kavereilla on kuviaan netissä niin  naamakirjasta 45 vuotiaat äijät soittelee niille yölläkin,koska ovat kännykännumeron laittaneet nettiin......

Mun täytyy tunnustaa etten edes tunnista montaa tuttua selfieistä kun tulevat kadulla vastaan.Katoin julkkujen fb kavereita,niin ovat sellasia läskejä ukkoja kuolaamassa niiden rintakuville :D Rumien kuvat saa naisilta eniten tykkäyksiä kun ei tarvii olla kade.                                        En mä tiedä johtuuneko tästä mediasta et jokatoinen nuori käy terapeutilla eikä oo itseensä tyytyväinen vähä kaikkia masentaa.Vertaillaan itseensä jonkun ottamaan selfieen,belfieen tms

Uusimmat

Suosituimmat