mitä teen?

Vierailija

Tilanne on tämä; itse raskaana ja 1v ja 2vee lapset. Miehellä ollut alkon käyttöä josta olen saanut huorittelut ja lutkittelut osakseni joko krapulassa tai kännissä. Tietenkin olen sitten myös sanallisesti itse puolustanut kun rumaksi ja läskiksi lutkaksi haukutaan. Taannoin krapulassa taas tyypilliset haukut sain ja kehuskeli että uusi nainen jo katsottu johon sanoin että eiköhän minullaki vientii riitä, ettet saa nujerrettua itseluottamustani. Nyt asia on käännetty niin että minulla on muita miehiä joiden kanssa viestittelen ja rehellisesti sanottuna kun ei ole. En käy missään, aina lasten kanssa. Nyt minä ja lapset emme saa tulla talossa alakertaan olemaan, vaan käymme syömässä siellä ja olemme lastenhuoneessa. Kuulema pitää lähteä täältä koska ei luota tähän lutkaan. Talo on miehen. Naimisissa olemme ja kysyin onko avioeropaperit laittanut niin kuulema se ei asunnon saamiseen vaikuta.. kuitenkin kaupungin asunnoissa tarvitsee kaiken mahdollisen tiedon. Mitä teen? Mietin nyt lähtöä turvakotiin lasten kanssa. Sattuu kamalasti toisen julmuus.. samalla kun on vihainen minulle ei huomioi lapsia ollenkaan. Muuten jos asiat ovat hyvin osaa olla hellä ja rakastava vaikka koti ja lapset jäävätkin omille harteille. Rakastan niin paljon miestä kaikesta paskuudesta huolimatta, mutta samalla olen itse aivan loppu ja koitan lasten edessa jaksaa vaikka tuntuu että romahdan.

En edes tiedä miten tulen kaikesta selviämään. Liikaa kaikkea paskaa.. jos ei lapsia olisi en varmaan jaksaisi päivääkään. Mieltä ja voimia painaa se ettei meillä lasten kanssa ole yhtään mitään, kaikki pitää rakentaa alusta. 

Itsellä luottotiedot menneet, saan ne vasta 1v6kk päästä takaisin kun nuorena asiani möhlin ja nyt asiat saatu järjestykseen.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat