Narsisti ? Manipuloija? Vai vaan idiootti

Vierailija

Olisi kiva saada vähän näkökulmia ja tukea tähän tilanteeseen . Ahdistus on niin suuri ettäolen hyvin lähellä jonkunsortin sekoamista. 

Olen seurustellut  ( tai tapaillut ) miestä kohta kaksi vuotta. Alussa yhteydenpito toimi ja tapaamisiakin oli edes vähän enemmän..Mutta nykytilanne on se että tämä ehtisi tavata pari kertaa viikossa tunnin-kaksi kerralla. Yhteydenpito on sitä että soittaa yhden muutaman minuutin puhelun kerran päivässä ja siinä se . Jos minä otan yhteyttä niin häiritsen,  herätän..tai muuten vaan se ei sovi. Niinpä en ota ja odotan kuin idiootti että se puhelin soi edes sen kerran. Mutta auta armias jos en heti vastaa niin milloin kuulemma petän tai jotain muuta. On jatkuvasti agressiivinen,  huutaa ja nimittelee todella julmasti....Kun yritän puhua näistä asioista ja siitä, että tämä ei ole mikään suhde tämmöinen, hän suuttuu ja huutaa miksi en ole normaali...Miksi hänellä ei ole normaalia tyttöystävää, minulla on päässä vikaa ym.  Jatkuvasti toiselle että ' etsi sitten joku muu ' Heippa. .mutta kun olen menossa niin ei haluakaan.  Hän ei kuulemma pysty enempään ja mä olen sairas kun en ole onnellinen ym.ym...

Mun pitäisi kuulemma olla kiltti ja hiljaa ?? Hänellä on tarpeeksi ongelmia ja paska elämä jne. Ei kuulemma kaipaa enempää. Hänen mielestään minä haastan riitaa ja olen agressiivinen jos mulla on ( yllätys) paha olo ja välillä itken...kuitenkin olen aina ollut enemmän kuin onnellinen niistä yhteisistä hetkistä..se vaan aina jääkin sitten siihen ja sama huono kohtelu jatkuu jo seuraavana päivänä. Asun kaukana hänestä joten välimatkan on este. Ja sitten hän on tosiaan sairaaloisen mustasukkainen

Hassua vaan että koko päivä menee ilman yhteydenottoa, sitten sen 5 min puhelun pitäisi riittää ja jos en tosiaan heti vastaa niin pettämässähän mä olen.

Miksei sitten pidä yhteyttä ja kysele missä olen...?

Anteeksi sekava teksti, mun olo on niin sekava :(

Lisään vielä sen että olen todellakin antanut tilaa..en soita, en viestiä. .en vaadi tapaamisia..mutta ei, silti teen väärin

Tiedän että jokainen sanoo ' jätä se' varmaan pitäisi, oma itsetunto vaan on laskenut ihan pohjalle ja omat tunteet jostain syystä ei ole kuolleet vaikka toivoisin.

Tää sankari sitten selittää mulle että minä rikon hänen psyykkeensä ja mun takia meidän  suhde voi huonosti...Katso peiliin yms. 

Kommentit (1)

Vierailija

Moi

Mun mies oli joskus ihan samanlainen. Sinuna menisin nyt nopeasti naimisiin ja hommaisin ehkä kaksi lasta. Tuo on kultakimpale mieheksi ja sinä et nyt osaa arvostaa ja nähdä tulevaisuuteen. Lapsien jälkeen kaikki muuttuu kuitenkin helpommaksi ja paremmaksi! Mies siinä samalla ymmärtäväisemmäksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat