Mies matkalla eikä edes viestiä. :(

Vierailija

Niin siinäpä se kysymys...tai asia.miesystävä lähti matkalle eikä ole moneen päivään edes yhtä viestiä lähettänyt. Oli vielä lähtiessä puhetta että lähettää ainakin viestin että on päässyt perille. En halua olla mikään roikkuva naisystävä joka rupeaa tivamaan miksei ole pitänyt mitään yhteyttä..enkä muutenkaan ole edes täällä suomessa se joka soittelee tai lähettelee viestejä, näin ihan miehesä johtuen...jos joskus olen erehtynyt soittamaan tai lähettämään jonkun viestin ilman että hän ottaa ensin itse yhteyttä, niin hyvin äkkiä olen kuullut häirinneeni jollain tapaa, milloin herättänyt..Milloin mitäkin. Tälle on muutenkin ihan ok soittaa päivässä yksi muutaman minuutin puhelu. Suhde ei pitkään aikaan ole ollut oikein mistään kotoisin ...mutta nyt ennen kuin lähti, asiat tuntuivat parantuneen. .ja siksi vähän vituttaa että sen vertaa ei voi tehdä että yhtä viestiä lähettää. Kai mä odottelen...mikä teidän mielestä on semmoinen aika jos mitään ei kuulu, että kannattaa antaa olla..vai mitä itse ajattelisitte / tekisitte? Ja on useamman viikon pois. Ei millään etelän lomalla tai rymyreissulla.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat