Eläinsuojeluilmoitus

Vierailija

Elikkäs, eilen lenkillä mies koiransa kanssa käveli minun ja koirani ohi, koira käveli ihan nätisti. Kun katsoin taakseni, mies piti koiraa kovasti niskasta kiinni ja löi sitä sillä flexin palikalla kuonoon ja päähän ja komensi koiraa olemaan kunnolla. Nyt ei ole siis kyse mistään pienestä läppäisystä (itse en kyllä edes läpsi koiriani) vaan mies hakkasi useasti. Koira oli ihan peloissaan ja alistunut ja selvästi sattui kovasti :(

Tiesin missä mies asuu joten tein heti eläinsuojeluilmoituksen. Kysymys; mitä nyt tapahtuu? Koiran kotiolot tarkistetaan? Saanko koskaan tietäää mitä koiralle kävi, eli ilmoittavatko he mulle? Miten nopeasti eläinsuojelussa hoidetaan tollaiset tapaukset?

Kauhea huoli koirasta :( kyllä siinä tuli kyyneleet silmiin. Ja joku kuitenkin kysyy miksi en mennyt väliin, menin ihan shokkiin tilanteessa ja tajusin vasta jälkeenpäin että olis pitänyt huutaa sille miehelle. 

Kommentit (2)

Vierailija

Sain sähköpostin eläinsuojelusta, jossa sanottiin ettei asialle voi tehdä mitään. Yksittäistapaus ei ole syy kotirauhan rikkomiseen...

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat