Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muilla tällaista?

Meillä mies lopettaa seksileikit just silloin kun hän itse alukeaa. Ihan sama, olenko minä saanutu vai en. Kun äijä on haluamansa saanut, eli mömmöt pökännyt sisääni, niin leikit loppuu siihen. Ja yleensä äijä vielä alkaa samantien nukkua. Kyllä ottaa pattiin.

Uskon että tämä on aika yleistä. Mitähän äijä sanoisi jos seuraavan kerran, kun saan orgasmin aikaisemmin kuin hän, viheltäisinkin pelin poikki. Varmaan olisi edessä perheriita, kriisi ja trauma. Mutta ukolle vastaava käytös on ihan sallittua. Kauaa en tätä enää kattele vaan lähden vähemmän itsekkään kullin perään!

Kommentit (21)

Koska tietää, että pelkästä yhdynnästä mun lähes mahdoton laueta. Muutenkin mieheni on sängyssä todella ihana ja huomioonottavainen.

Mahdollinen itsekkyys varmasti henkilöstä kiinni, ei sukupuolesta!

Se on ihan hormonaalinenkin juttu, että mies simahtaa (ja nukahtaa) lauettuaan. Ei välttämättä voi sille mitään! Mitäs hormoneja siinä orgasmissa nyt erittyykään, oksitosiinia?! Ja jotain muutakin?

Paremmalta idealta munkin mielestä kuulostaa se, että nainen hoidellaan ensin ja vasta sitten saa mies luvan laueta. Sitten voi ihanasti nukahtaa sylikkäin.

Puhu asiasta miehellesi! Kerro, miltä sinusta tuntuu. Älä syytä. Kerro, mitä toivoisit hänen tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska me miehetkään emme ole, vaikka niin yleisesti luullaankin ajatustenlukijoita. No joo vaikuttaahan tuo hieman välinpitämättömältä mutta jos et asiasta sano niin veikkaan miehesi luulevan olevansa jonkinlainen sexmachine ja el toro joka onnistuu tyydyttämään naisen siitä vaan. Olen itse ;) yrittänyt ottaa vaimoni huomioon mutta en ole kyllä häneltäkään koskaan muistaakseni kuullut toivetta miten homma pitäisi hoitaa vaikka olen joskus kysynytkin. Sitäpaitsi meillä olen minä se joka olisi halukkaampi pisempiin ja monipuolisempiin esi-, väli- ja jälkileikkeihin. Kokeileppa nyt seuraavalla kerralla vaikka edes vihjata jostain jatkosta hyvä vihjaamiskonsti on käydä vehkeeseen kevyesti käsiksi ja yrittää elvyttää sitä jotenkin ;) Tsemppiä, auttaisin jos voisin ;);)

Mutta tuosta orkusta. Minä kyllä olen niin itsekäs silloin kun olen " orkkupäällä" , että en anna mieheni laueta ennen minua. Kun on oltu pitkään yhdessä, niin sitä tuntee kyllä merkit, milloin vauhtia pitää hidastaa jos itse ei ole tarpeeksi lähellä. Toisinaa kun ei sillä orkulla ole niin väliä, meillä mennään ns. pikaveneellä. Eli kerron jo etukäteen, ettei mua tarvi odotella tai käytän vain suutani.

Eli ottakaa käyttöön tuo puristustekniikka, jolla miehen saa hetkes rauhoittumaan jos muuten meinaa karata. Eihän se mies voi tietää, jos sitä hänelle ei kerrota, että olen pettynyt jos en laukea. Ja voi tietääkin, mutta ei ehkä ymmärrä tai välitä, että on tärkeää tulevaisuuden kannalta, että puolisokin on oikeasti tyytyväinen.

Turha on valitta, jos homman jälkeen antaa ymmärtää tai jopa sanoo, että oli kivaa jne. vaikka ajatteleekin aivan muuta. Mies siinä onnensa huumassa ei tunnut jaksavan tarkkailla mitä se muija oikeesti tarkoittaa tai miltä siitä oikeesti tuntuu.

Itse olen nuorempana ollut juuri samassa tilanteessa kuin ap:kin ja voin vain syyttää itseäni kun en uskaltanut puhua. Sit jos tilanne jatkuu pitkään ja miehelle joskus asia valkenee, niin saattapa tosissaan suuttukin, kun toinen ei ole niin paljon luottanut ja uskaltanut kertoa toiveitaan.

Eli rohkeasti " kissa" pöydälle ja puhumaan ongelma pois. Jos muuten suhde pelaa, niin miksi sitä kannatta pilata vain sen takia, ettei siitä puhuta. Eri asia on sitten se, ettei mies selvällä suomen kielellä pyydettyä toivetta ota huomioon. Onneksi omaan itse miehen, joka kyllä otti asian " onkeensa" ja itse osaan pitää puoleni...

Tsemppiä!!! ja Tervettä Itsekkyyttä!!

Meillä oli ennen sama juttu mutta tein ukolle selväski ettei tällainen peli vetele. Nykyään en edes suostu seksiin jos ukko ei ihan ensiksi hoitele mua. Sen jälkeen ukko saa rynkyttää niin että on itsekin tyytyväinen. Ukko on nykyisin ihan nöyrää poikaa kun tietää ettei saa itekäänn ollenkaan jos ei hoitele mua ensin.

Joten pistä jalat ristiin jos ukkos ei muuta tapojaan. Molempien pitää olla tyytyväisiä kun seksisessio päättyy!!!!

jos laukeaa ennen naista? Sittenhän kalu veltostuu ja sillä on vaikeaa tehdä mitään. Myös suulla voi olla ikävä tehdä kun omat satsit ovat sisällä. Tietty kädellä voisi tehdä myös naiselle.

T:Mies

ei pelkästään syytetä miehiä!!

sillä itse haluaisin rakastelun jälkeen antaa naiselle suuseksiä ja paljon paljon muuta niin eipä naisset ole suostunut.

joten kerro miehellesi halusi ja jos ei sittenkään niin ....

-mici-

PS. Tarvitko vapaaehtoista??

Vierailija:

Lainaus:

Se on ihan hormonaalinenkin juttu, että mies simahtaa (ja nukahtaa) lauettuaan.

Meillä mies pingahtaa sängystä virkeänä ja pirtsakkaana ylös ja on heti tekemässä kaikkea ja lähdössä joka paikkaan. Minä nainen taas haluaisin nukkua edes vähän aikaa.

meppe81:

Lainaus:

täällä ihme jutun, meillä kyllä seksin jälkeen jäädään hetkeksi loikoilemaan, suukottelemaan yms. mutta kyllä pesulla käydään aina!

en ymmärrä muutenkaan tota elokuvatouhua että suoraan aletaan nukkua. vaihdatteko lakanat joka kerta?!

meillä ei lakanat riittäis!

yöks mitä touhua, olen hyvin vapaamielinen seksin suhteen mutta haluamme molemmat pitää hygieniasta huolta!

ja jos mies ei hoida sua ensin niin älä säkään anna sille, orkku ei kylläkään aina pakollinen, musta tuntuu kyl muutenkin hyvälle!

Meillä pesulla käydään iltaisin ennen seksiä. Joskus mies kyllä käy senkin jälkeen. Yleensä nykyään vaan pyyhitään vähän paperilla enempiä ja esim. yöpaidan tai t-paidan voi ottaa kans " imurätiksi" . Miksi ihmeessä pitäis mennä pesulle? En ymmärrä?! Ihanaa kun ei tarvi lähteä minnekään! Ei lakanat tosiaankaan sotkeennu ja ihan normaalisti vaihdetaan.

Mä sain tuosta pesulla ramppaamisesta ihan tarpeeksi joskus nuorempana, kun oli pakko mennä pisulle ja pesulle sekstailun jälkeen - ettei iskisi virtsatietulehdus. Nykyään nautin kun saa jäädä suoraan loikoilemaan tai nukkumaan.

Voi hyvänen aika, oletko joku neitsykäinen vielä??? Sormet ovat ihan kätevä työkalu noissa hommissa. Doldot ja muut kehiin jos ei suulla pysty.

täällä ihme jutun, meillä kyllä seksin jälkeen jäädään hetkeksi loikoilemaan, suukottelemaan yms. mutta kyllä pesulla käydään aina!

en ymmärrä muutenkaan tota elokuvatouhua että suoraan aletaan nukkua. vaihdatteko lakanat joka kerta?!

meillä ei lakanat riittäis!

yöks mitä touhua, olen hyvin vapaamielinen seksin suhteen mutta haluamme molemmat pitää hygieniasta huolta!

ja jos mies ei hoida sua ensin niin älä säkään anna sille, orkku ei kylläkään aina pakollinen, musta tuntuu kyl muutenkin hyvälle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat