Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (13)

Mulla oli yleensä vatsa tosi kovalla ja sit saatto yht. äkkiä ollakkin ripuli.Voimakkaita ylävatsa kipukohtauksia, yleiskunto heikkeni ( mulla keliakian toteamiseen meni vuosia, oli niin mölli lääkäri, ettei tajunnu laittaa tähystykseen) Epämääräistä kuumeilua, ilmavaivoja, astmaoireita, atooppista ihottumaa. Keliakian oireet on niin moninaisia, jollakin ripulia, jollakin ummetusta, ei välttämättä mitään selkeää oiretta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja ainakin keliakia epäilyssä tuo tehdään...

Mun mielestä siinä voidaan nähä muutokset ruokatorvessa mm haavaumat, kasvaimet ym sellaset..

On kuulema kohtuu kivuton mutta todella epämiellyttävä

Kahvi pois, kokis pois, rasvat minimiin, mausteet minimiin , alkoholi minimiin (tupakoitsijoilla tupakka pois) jne. Ruokavalio siis mulla: paljon kuituja, kalaa, miedosti maustettuja ruokia. + ei särkylääkkeitä eikä stressiä.. (ruokavaliota on helpompi noudattaa..: )

todettiin keliakia tähystyksellä ja samalla siinä näkyy mahdolliset kasvaimet, haavaumat, tulehdukset. Mulla esim. oli pohjukaissuoli kokonaan tulehtunut. Toimenpide on aika epämiellyttävä mutta kun muistaa/ yrittää rentoutua niin kyllä sen kestää;) Mulle tehty kolme kertaa kun välillä seurattu tilanteen paranemista.

Laakariin hakeuduin, koska minulla oli kovaa painon tunnetta keuhkoputken kohdalla ja luulin etta minulla olisi keuhkoputkentulehdus. Olin diagnoosista allikalla lyoty.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat