Vierailija

tai luonnontieteiden museoon? Onko kiasmassa liian roisia tms.....pelottaako luonnontieteen museon elukat....kiasmaan tekisi enempi mieli, ollaan ennen käyty ahkerasti mutta nyt ei siis puoleentoista vuoteen!

Kommentit (4)

Vaikka mun 1,5-vuotias ei kyllä niistä tajuis mitään.

Eli voi, sanoisin, ja testatkaa sit jälkeenpäin kahvilassa Lindforsin syöttotuoli!

läjhinnä ajattelin, että katsotaanko juuri esim. kiasmassa paheksuvasti, jos sinne menee taapertavan puolitoistavuotiaan kanssa? Ei juokse vielä eikä muutenkaan haittaa ketään, mutta saattaa kiljahdella jne....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähdette sitten pois, jos siltä alkaa tuntua. Ei kai siellä Kiasmassa ainakaan mitään pelottavaa ole? Luonnontieteen museossa voi tietty olla isoja eläimiä, joita lapsi voi pelästyä. Mutta kantakaa vaikka sylissä sellaisisa kohdin.

Eikö luonnontiet. museo ole muuten nyt suljettuna pitkään remontin vuoksi?

Ei siellä ainakaan minun kokemukseni mukaan mitään pelottavaa ole.

Luonnontieteellinen museo - tarkoitatko eläintieteellistä? Sielläkin olen ollut pienten lasten kanssa eikä kukaan ole pelännyt (joko se remontti loppui?)

Ainoa, mikä oli pieni virhetikki oli anatominen vahakabinetti, jossa 3-vuotiaan oli melkein mahdoton käsittää, etteivät ne olleen oikeita. " MÄ LÖYSIN KÄDEN!!!" hän huusi heti ovelta kun olin vasta ostamassa lippua. Verinen irtokäsihän siellä oli. Ja kuppaa ja muita sukupuolitauteja demonstroivia juttuja jne. Oli toki mielenkiintoista, mutta tosiaan ei lapsi ihan käsittänyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat