Vierailija

mistä sinä ehdottamasti pitäisit suurena herkkuna ja toitottaisit sitä kuinka hyvää on?

nimimerkillä tällaisen kammottavan vierailun kokenut

Kommentit (7)

Pysyisit kotona!

Lainaus:

mistä sinä ehdottamasti pitäisit suurena herkkuna ja toitottaisit sitä kuinka hyvää on?

nimimerkillä tällaisen kammottavan vierailun kokenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tää pulla on tosi ällöttävää, oksettavaa suorastaan. Ja tähän piirakkaan mieheni oli tukehtua viime pääsiäisenä. Kamalan makuista!

luotan omaan makuuni ja taitoon tehdä herkkua. Jos ei maistu niin bensiksen kautta sitten kotiin. Näin tämä toimii joka paikassa vaikka olisi 7 eri sorttia!

Mikä oli ongelma? Sulle tarjottiin kahvit ja oli vielä baakkelssiakin kaveriksi niin mikäs harmittaa?

Montako sorttia pitäisi rouvalle olla jotta ei olisi kammottava kokemus?

Mitä sä tarjoat vieraillesi? Kysytkö jokaiselta mikä on heidän makunsa mukaista tarjottavaa ja laitat sitten sitä?

Mulla on joskus vaan kahta sorttia tarjolla, toisinaan sitten montaa erilaista. Ja tokihan tarjoan sellaista mistä itse pidän. Jos tulee joku erityinen ystävä/sukulainen jonka lempiherkun tiedän niin voin tarjota sitä. Esim. yksi ystävä rakastaa pätkiskakkua joten tarjoan sitä hänen käydessään. Toki jotain muutakin on usein tarjolla.

Jos ei talon tarjottavat kelpaa niin pitäisikö sun viedä omat herkut mennessä?

Sitten voi olla lisäksi jotain keksiä tai karkkia, mitä nyt kaapista sattuu löytymään, mutta leivonnaista on usein vain yhtä lajia, esim. joku piirakka, kakku tms.

Samoin suolaisella puolella on usein vain yksi tarjottava, esim. salaattia ja patonkia, suolaista piirakkaa tai vaikka karjalanpiirakoita munavoilla.

Erityisruokavaliot on toki tiedossa ja kysytty etukäteen ja sapuska tehty sellaiseksi että kaikki voivat (siis ainakin teoriassa)syödä.

En minä pahastu tai kysele jos joku ei jotain sorttia ota - enkä ota itseeni. Jos syy selviää keskustelussa ja on ruoassa, niin toki yritän muistaa asian seuraavalla kerralla (esim. viimeksi meillä oli kylässä tuttavapariskunta josta en tiennyt että toinen ei voi syödä juustoa ja salaatissa oli juuri sitä, seuraavalla kerralla ei tietenkään tarjota juustoa).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat