Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (3)

Itselläni kävi vähän päinvastaisesti. Eli normaalisi ovis on minulla aika kivuliaskin ja tuntuu selvästi vasemmalla puolella. Ja ovistikut on aina silloin näyttäny kp13/28 tosi vahvaa viivaa. Viime kierrossa oli jäljellä yksi tikku jonka käytin myös kp 13/28 ja tulos oli tosi haalea viiva. Hommat aloitettiin heti haalean ovisviivan jälkeen.Ovista en tuntenut periaatteessa ollenkaan ja ainoat tuntemukset tuli nyt oikealle puolelle. Kuitenkin tästä kierrosta plussasin yli vuoden yrityksen jälkeen! :)

eli ei voi vielä siinä vaiheessa tietää. Tietty jos esim. kypsyy useampi munasolu niin parempi mahdollisuushan siinä on tulla raskaaksi, ja useampi munasolu voi varmaan jo aiheuttaa enemmän oireitakin kypsyessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6271530&p=2&tmode=1&smode=1

Itse en ole tuntenut oviskipua viimeisen kahden kerran aikana. Siis viimeksi tuli kyllä menkat, mutta nyt ootellaan taas. Vastauksen saan tuossa 6-8. helmikuuta, että tuleeko täti vai ei.

Aikaisemmin olen tuntenut oviskipuilua, mutta tosiaan kun ne on jääny pois niin on alkanut päässä pyöriin ajatukset. Seksiäkin ollaan harrastettu ennen omaa laskemaani ovista, että raskauden mahdollisuudet on siinä mielessä mahdolliset, koska miehen sperman säilyminen on mitä on.

Saapi nähdä mitä tulee?!?

Ja toissa yönä näin jopa unta, että olin palannut sairaalasta kotiin pojan kanssa. Itse ihmettelin, että mitä on tapahtunut kun en muista mitään. Mies siihen sanoi, että oltiin sairaalassa pari päivää kun synnytykseni alkoi.

Ja heti perään näin unta kolmosista!

Siis mitä ihmettä! Empä ole ennen nähnyt unta vauvoista. Onkohan tää enne uni ;D.

Miehelle en ole vielä aavisteluistani kertonut. Mutta tottamaar jos tästä jotain kehkeytyy niin uskon omaavani yliluonnollisia kykyjä :D hih!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat