Vierailija

On siis koko ajan tehnyt selväksi, että toista ei kannata hankkia ainakaan ennen kuin esikoinen täyttää 6 (hän itse antoi siskoni kasvaa tuon vanhaksi ennen veljeäni).

ja sanoi vielä perään kommentiksi, että tämä meidän ainokaisen ollessa myös ainoa lapsenlapsi, riittää hänelle vähäksi aikaa. Ei halua vielä lisää lapsenlapsia.

Mitäs mieltä olette?

Kommentit (11)

" oliks se vahinko?" Ja kaikkia muita tällaisia pikku juttuja, jotka sitten johtivat itselläni yhtenä syynä rask. jälk. masennukseen.

Onkohan äitisi kade? Itselleni eräs terapeutti sanoi näistä joistain äitini kommenteista, että äitisi saattaa kokea kateutta tai katkeruutta siitä, että olen tehnyt elämässni sellaisia ratkaisuja, joihin hänellä itsellään ei ole riittänyt rohkeutta tai voimia.

Ole itse viisaampi äiti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että montako lasta ja millä ikävälillä te teette?

jos suunnittelette toista niin mitä sillä on väliä mitä mieltä muut on?

meillä on kaks lasta ja kokoajan kuulee vittuilua että kolmatta ei sitten kannata tehä ja eihän vaan ole kolmas jo tulossa ja plaa plaa.

äiti kuuli että olin vaihtanu kierukan laastareihin niin heti tuli hirveän huolestuneella äänellä, että " no niin , kohta on taas pikkuvauva tulossa" .

Mutta yritä ajatella että voi ajatella sinun parastasi.

Itse pitää sitä ratkaisua parhaimpana. Ei välttämättä tarkoita pahaa.

Jos olet erimieltä niin kerro se. Ehkä muuttaa mielensä. Jos ei. Niin onko sillä sitten väliä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat