Vierailija

Koko ajan vihloo. Vasentakin rintaa vihloo joskus, mutta oikeaa

vielä enemmän. On särkenyt jo kuukauden verran lähes.

Kipu säteilee selkään asti.

Olen käyttänyt terolut-keltarauhashormonia ja pelottaa, johtuvatko

kivut sen käytöstä.

Onko teillä kokemuksia asiasta, mikä voisi olla vikana?

Kiitos etukäteen..

Kommentit (8)

ihan yleistä ja sanoi, että jos tuo ei olisi auttanut, niin olis tutkittu sitten. Mutta se helpotti heti ja ei ole mitään ollut sen jälkeen.

Joka ilta pidin lämmintä jyväpussia kainalon ja rinnan päällä.

Tosin vasen puoli ja säteilee kainaloon saakka. Olen myös ollut peloissani. Mutta imetän ja kannan vauvaa ja paikat muutenkin jumissa. En uskalla mennä lääkäriin kunpelkään että jotain vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kanssa tuntuu, kuin rinta olisi kipeä oikealla. Sitten enemmän kuitenkin tuntuu rinnan alla kipua. Ei ole yhtäjaksoista ja kuukausia poiskin välillä. Kävin mammografiassa ja ylävatsat ultrassa ja keuhkokuvassa ja ylävartalon magneettikkuvassa. Oli sentti nestettä ja toisessa vähemmän siis keuhkoissa, mutta ultrassa sitä ei myöhemmin näkynyt. Sitä ei pidetty syynä. Kävin myös keuhkojen tähystyksessä, mahan tähystyksessä ja paksusuolen tähystyksessä. Viipaleröntgenissä en käynyt, kun on jo näin hyvin tutkittu ja siitä saisi paljon säteilyä. Eivät pitäneet tarpeellisena. Silti minulla on juuri nyt sitä kipua ja ihmetyttää. Sappikivet minulla on, mutta ei niiden pitäisi aiheuttaa pitkäkestoista kipua, kun ei ole laajentuneita sappiteitä tai muuta sellaista. Jos haluan, ne voidaan kyllä poistaa, jos siltä tuntuu, sillä ajattelivat, että jos niillä kumminkin olisi tekemistä tämän kanssa.

lämpinä jyväpussilla ja mies hieroi hartioita 2 kertaa päivässä.

Lopulta kipu hellitti. Kylmä voi aiheuttaa kuulemma tuota ja jos vielä on niskat jumissa niin pahentaa.

minulla ollut jo 10 vuotta. Alkuun kavin tutkimuksissa ja kayn viela 2 vuoden valein mammogramissa( rinta syopaa suvussa)

Olen huomannut etta sarkee on aina samaan aikaan kuukaudesta ja sarky saattaa kestaa parikin paivaa. Kipu on valilla tosi paha ja aina se huolestuttaa, vaikka tiedan etta mitaan vikaa ei ole. Laakarin mukaan se on aivan normaalia ja yleista. Ongelma alkoi muistaakseni kun imetin nuorinta lasta.

Paa asia kuitenkin etta kayt laakarissa asian tutkimassa ja suosittelisin etta seuraat mihin aikaan kuukaudesta kipu on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat