Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voisin hyvinkin kuvitella että tuo mieheni. Tosin vain parran sänkää silloin tällöin, hoikka on, mutta ei tumma. Sellainen vaalea.Mutta surumielinen. Tämä surumielisyys johtuu vain siitä että olen jankuttanut tätä lapsiasiaa vuosia, kohta kuusi vuotta.

Minä en haluaisi luovuttaa, koska on kyllä hyviä asioita ja tuntuu että muuten suhde toimii. Jos saisin sen toisen lapsen, olisin maailman onnellisin. Hän on ahdistunut japahalla tuulella, selkäkin vaivaa.

Jotenkin olen itsekin kyllästynyt tilanteeseen ja haluaisin jotain ratkaisua. ja ajattelin kysyä sinulta. tietysti toivon että päätyisimme yhdessä toivomaan lasta. Tummasta miehestä ei kyyllä ole tietoa. toivottavasti saat jotain lisää irti.

Kiitos edellisestä, jään odottamaan seuraavaa!Vaikka luulin etten usko

Ja tässä edelliset " keskustelumme" :

...

Parisuhteestasi.. näen tähän tumman miehen, partaakin näyttää olevan.. hieman surumielinen ilme. Onko tämä miehesi? En nyt osaa tulkita tätä mutta ehkä itse tiedät mistä on kyse tai kuka hän on? Hän on hoikka, sellainen normaalivartaloinen siis. Hiukset ja parta lähes mustat.

Olen pahoillani etten nyt saa sinusta tämän enempää irti. Yleensä minulle tulee jonkinlainen tuntuma, tunne, mutta nyt näkyy vain tuo mies. Jos hän on miehesi niin ajattelisin että hän on surullinen tilanteestanne, ei haluaisi eroa?

Tähän kaipaisin palautetta sinulta, minuakin mietityttää tuo mies ja näkyni. ;)

Vierailija:

En ole ikinä ennen kysynyt mitään, koska en usko ennustuksiin, mutta...

eroanko vai jatkammeko yhdessä, ehkä toinen lapsi seuraa, jos niin milloin tärppää?

Kommentit (7)

hippasen lipsahti nuo vastaukset, molemmat jäi kesken, hih

mutta tiedän asian olevan noin, jollain tapaa pelkäsinkin että sanot noin.

mietin sitä ulkopuolisen apua, itse en voi " luovuttaakaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varmaankin kyseessä oli sitten miehesi, tuo näkemäni tummuus voi kyllä hyvinkin liittyä hänen mielialaansa, koska se tuli niin vahvana esiin.

Tämä asia nyt taitaa valitettavasti ainakin nyt ja eteenpäinkin olla sellainen, että päädyitte mihin ratkaisuun tahansa, se tulee aina kaivelemaan jompaa kumpaa teistä tai molempia. Olette antaneet tämän asian kasvaa muuriksi väliinne. Se on kuin pikkuinen kivi joka hiertää ja hiertää ja pikkuhiljaa ajankanssa muuttuu suuremmaksi ongelmaksi.

Tätä asiaa pitäisi ehdottomasti lähteä purkamaan pois. Miehelläsi on pelkoja, joista ei ole tainnut sinulle mainita, tuon toisen lapsen tulemisen suhteen. Hakekaa ulkopuolista apua tilanteeseenne. Rakkautta on välillänne vielä, mutta hieman kyllä hiipuneena se näyttäytyy.

Lähiaikoina en teille lasta näe, ja viisainta olisikin nyt puhua ja hoitaa tämä asia väliltänne. Teillä on mahdollisuudet yhdessä vielä vaikka mihin, mutta itsekseen ette niitä saavuta.

Toivon sinulle kovasti voimia ja kärsivällisyyttä.

Vierailija:

Lainaus:

Voisin hyvinkin kuvitella että tuo mieheni. Tosin vain parran sänkää silloin tällöin, hoikka on, mutta ei tumma. Sellainen vaalea.Mutta surumielinen. Tämä surumielisyys johtuu vain siitä että olen jankuttanut tätä lapsiasiaa vuosia, kohta kuusi vuotta.

Minä en haluaisi luovuttaa, koska on kyllä hyviä asioita ja tuntuu että muuten suhde toimii. Jos saisin sen toisen lapsen, olisin maailman onnellisin. Hän on ahdistunut japahalla tuulella, selkäkin vaivaa.

Jotenkin olen itsekin kyllästynyt tilanteeseen ja haluaisin jotain ratkaisua. ja ajattelin kysyä sinulta. tietysti toivon että päätyisimme yhdessä toivomaan lasta. Tummasta miehestä ei kyyllä ole tietoa. toivottavasti saat jotain lisää irti.

Kiitos edellisestä, jään odottamaan seuraavaa!Vaikka luulin etten usko

Ja tässä edelliset " keskustelumme" :

...

Parisuhteestasi.. näen tähän tumman miehen, partaakin näyttää olevan.. hieman surumielinen ilme. Onko tämä miehesi? En nyt osaa tulkita tätä mutta ehkä itse tiedät mistä on kyse tai kuka hän on? Hän on hoikka, sellainen normaalivartaloinen siis. Hiukset ja parta lähes mustat.

Olen pahoillani etten nyt saa sinusta tämän enempää irti. Yleensä minulle tulee jonkinlainen tuntuma, tunne, mutta nyt näkyy vain tuo mies. Jos hän on miehesi niin ajattelisin että hän on surullinen tilanteestanne, ei haluaisi eroa?

Tähän kaipaisin palautetta sinulta, minuakin mietityttää tuo mies ja näkyni. ;)

Vierailija:

En ole ikinä ennen kysynyt mitään, koska en usko ennustuksiin, mutta...

eroanko vai jatkammeko yhdessä, ehkä toinen lapsi seuraa, jos niin milloin tärppää?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat