Vierailija

pienenkin erossa olon aikana?

Mun lapsi on 1v4kk ja mulle tulee ikävä jo kauppareissun aikana =) Senpä takia ei ole ollut hoidossakaan 4 tuntia pidempään.

Kyllä sitä sitten isompana ehtii yökylään sun muuta. Miehen kanssa saadaan yhteistä aikaa ihan riittävästi kun lapsi nukahtaa 20 aikaan.

Onko muita ikävöiviä äitejä?

Kommentit (10)

..ikävöi, ainakaan ihan heti. Jos lapsi on yötä poissa, niin aamulla on jo ikävä. Ja jutut kääntyy aina lapseen jossain vaiheessa, jos on vaikka ulkona tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silti ollut mummun kanssa mökkeilemässä koko viikonlopunkin. Tarvitaan sitä laatuaikaa miehen kanssa enemmän kun iltaisin muutama tunti..

niin ja lapsella ikää 1v5kk.

Koska olen jo töissä ja lapset isompia (4 ja 6v), niin työpäivän jaksan olla sentään heistä erossa, mutta silti mietin pitkin päivää sitä, mitä he juuri silloin mahtavatkaan tarhassa tehdä. Rakastan lapsiani valtavasti, en ole antanut heitä yökylään enkä annakaan vielä ainakaan ennen kouluikää!

Miksi ihmiset tekevät lapsia, jos heistä pitää päästä eroon heti tilaisuuden tullen?

Ei tartte olla kun tunti pois niin johan tulee lapsia ikävä. Kamalinta oli kun olin kk sitten synnyttämäs neljättä muksua, ja vanhemmat lapset oli mummulassa viikon enkä nähny heitä. Sainpahan taas päätettyä että lapsia en hoitoon vie taas pariin vuoteen.

mutta sen sijaan ei ole ketään kenelle kehtaisin/uskaltaisin jättää tätä remuremmiä...

yhen kerrallaan jätän kyllä kevyesti pariksi viikoksi ja melkein unohdan sitä aikana että se oli olemassa...

Mulla 3 lasta ja jokaista pitkään pitäny " vaan kotona" kun ei ole raaskinut hoitoonkaan laittaa, mutta kyllä se helpottaa kun lapsi kasvaa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat