Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lyhyissä hiuksissa tuuheus on alla,päältä siistit ja tasaiset,rikotut tuulenpesät on mennyttä. pinnit ja pannat on muodissa. isot kiharat kuuluu kevääseen.-k-

Menen kampaajalle ihana kampaus mielessäni. Tällä kertaa se onnistuu ajattelen...kun tulen kampaajalta, tukkani on taas aivan muuta kuin mitä olin päättänyt. Jumprahuitti, enkö taaskaan osannut kertoa mitä haluan.

Usein käy myös niin että kun päätän mennä laittamaan permanentin niin tulenkin lyhyen suoran kampauksen kanssa kotiin vaikka kuinka olin päättänyt että nyt haluan sen permanentin. ne ei suostu mulle sitä tekemään kun mun tukka on kuulemma liian huonolaatuinen. mutta miksi aiemmat permikset on aina olleet ihan hyviä???

t. takatukka-Tiina :)

pitkiä hiuksiani ja onko se sen arvoista vai tyydynkö leikkelemään itse keittiösaksilla?

t:ikinä en ole kampaajalla käynyt ja silti ihan tyytyväinen

Samaa meinasin kysyä kuin nro 2, joten annathan kattavan vastauksen :)

Päälaki alkaa uhkaavasti näkyä ja edes 30 ei ole vielä täynnä... Itse aikoo ratkaista " ongelman" ajamalla kaljun - olisko jotain muita vinkkijä?

Vierailija:

Lainaus:

Hiuksia siis lähtee todella paljon, voiko sille tehdä mitään?

Toinen ongelma on hiusten kuivuminen ja sähköisyys. Millä saisin estettyä ne?

Voit harjailla päänahkaa ja lisätä siten verenkiertoa. Kuivuminen ja sähköisyys estetään hoitoaineella. Päänahka pestään miedolla shampoolla ja hiukset hoidetaan hoitoaineilla. -k-

Vierailija:

Lainaus:

pitkiä hiuksiani ja onko se sen arvoista vai tyydynkö leikkelemään itse keittiösaksilla?

t:ikinä en ole kampaajalla käynyt ja silti ihan tyytyväinen

Hakuaisin kirkkaanpunaiset hiukset mutta kun olen värjännyt aina punaisella, väri kertautuu aina siis latvoissa ja näinollen ei värjäydy kirkkaamalla sävyllä.Värinpoisto olisi siis ainoa vaihtoehto mutta vetyperoksidi " pilasi" aikanaan hiukseni ja sitä riskiä en enää ottaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Menen kampaajalle ihana kampaus mielessäni. Tällä kertaa se onnistuu ajattelen...kun tulen kampaajalta, tukkani on taas aivan muuta kuin mitä olin päättänyt. Jumprahuitti, enkö taaskaan osannut kertoa mitä haluan.

Usein käy myös niin että kun päätän mennä laittamaan permanentin niin tulenkin lyhyen suoran kampauksen kanssa kotiin vaikka kuinka olin päättänyt että nyt haluan sen permanentin. ne ei suostu mulle sitä tekemään kun mun tukka on kuulemma liian huonolaatuinen. mutta miksi aiemmat permikset on aina olleet ihan hyviä???

Voisin veikata tukkasi menneen huonoon kuntoon permanenteistä. Oletko kokeillut hoitoja kuntoon saamiseksi? Jos ottaisit kuvan mukaan jonka avulla kampaaja tekisi sinulle sen mallin kun haluat? -k-

Vierailija:

Lainaus:

Samaa meinasin kysyä kuin nro 2, joten annathan kattavan vastauksen :)

Päälaki alkaa uhkaavasti näkyä ja edes 30 ei ole vielä täynnä... Itse aikoo ratkaista " ongelman" ajamalla kaljun - olisko jotain muita vinkkijä?

Hiuksia siis lähtee todella paljon, voiko sille tehdä mitään?

Toinen ongelma on hiusten kuivuminen ja sähköisyys. Millä saisin estettyä ne?

Vierailija:

Lainaus:

Voisin veikata tukkasi menneen huonoon kuntoon permanenteistä. Oletko kokeillut hoitoja kuntoon saamiseksi? Jos ottaisit kuvan mukaan jonka avulla kampaaja tekisi sinulle sen mallin kun haluat? -k-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat