Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

ikävät mustapäät lähtevät pois. Jos kuivaan ihoon tulee paljon finneja voi syynä olla esim. väärän laiset ihon hoito tuotteet. Mutta myös kuivan ihon kuorinta on tärkeää. Voisit kokeilla ihon kuorintaa 1-2 kertaa kahdessa viikossa.

vaikuttavat normaaleilta. Jos esim. t alue on epäpuhdas, mutta posket normaalit voi kyseessä olla sekaiho. Mutta oli iho minkä tyyppinen vaan se voi silti lisäksi olla pintakuiva. Tämä ssis numerolle2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Millä ne saa pois? Viimeksi kosmetologi kieltäytyi poistamasta luomista, voi kuulemma tulla tulehdus.

Lääkäriinkö niiden kanssa pitää mennä?

Huomaako jos esim. joku on ikänsä suojannut ihonsa auringolta eikä tupakoi (rypyttömyytenä)?

Tarvitseeko olla sk15? Entä jos se on joka tuotteessa? Eli naamarasvassa, meikkivoiteessa jne.? Miten silmänympärysihoa voi ehkäistä ryppyyntymästä muutenkuin voiteella ja aurinkolaseilla?

KIITOS!

Minulla välillä aika paha akne, ja olen jo aikuinen.

Mitkä parhaat keinot välttää finnien puhkeamista? Olen menossa kosmetologille (en ole käynyt vuosiin), kuinkahan monta kertaa pitäs käyä, et auttas?

Tulehdusvaaran ei kyllä pitäisi olla sen suurempi kuin muualla kasvoissa. Poisto jos on suoritettu oikealla tavalla. Kysäseppä toiselta kosmetologilta jos suostuu ottamaan pois :)

Minulla on kamalan vaaleat suomalaiset kulmat ja ripset, käyn niitä silloin tällöin värjäämässä. kerran tutulleni tehtiin VAHAUS, tulos oli upea! Miten se tehdään ja missä sen voisi tehdä esim. Helsingissä? kauan tulos säilyy? Kiitos!!

asti vai onko se puhjennut aikuisiässä? Kosmetologi osaa paremmin määritellä okean hoidon nähdessään ihon. Iho tulisi puhdistaa päivittäin aamuin ja illoin oikeilla tuotteilla. Lisäksi käyttää oikeita voiteita. Kuorintaa voisi kokeilla 1-2 kertaa viikossa. Riippuen onko ihosi kovin herkkä. Kosmetologi tekee sinulle perusteellisen ihon puhdistuksen ja oikeanlaisen hoidon. Aluksi kanattaa käydä useammin hoidoissa esim. 1-2kertaa kuukaudessa.

aurinovoidetta. Nyt en kyllä ihan rehellisesti pysty vastaamaan tuohon suojakerroin asiaan. Kannattaa varmaan kysyä tuotteen myyjältä. Osaa varmasti kertoa paremmin.

Silmänymp.voide ja auringolta suolaus ovat tehokkaimpia ennalta ehkäisijöitä. Myös terveelliset elintavat vaikuttavat. Monilla kosmetologeilla löytyy myös silmänympäryshoitoja jotka voidaan tehdä esim. kasvohoidon yhteydessä.

Mitä suosittelet?

Tällä hetkellä on Sothysin tuotteita (putseri, kasvovesi, voide, kuorinta-aine) sekä baborin silmänympärysgeeli. tarvisiko jotain lisäksi?

eivät näy hyvin, mutta itse huomaa kun peiliin katsoo läheltä. Mulla on ihan kamalan kuiva iho , mut silti finnejäkin puskee kokoajan. Neuvoja kiitos?!

Se mm.puhdistaa ihoa tehokkaammin ja lisää pintaverenkiertoa. Itse olen kokeillut sitä yläselkään sillon kun siellä ilmeni näppylöitä. Tehokas hoito, mutta jotta saisi kunnon tuloksia on hoidoissa käytävä säännöllisesti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat