Seuraa 

Hei te kokeneemmat!

Kumpaa kantokoppaa suosittelisitte kevätvauvalle? Oma mielipiteeni on vaihtunut moneen kertaan asian suhteen. Onko pehmeä vauvalle kuumempi kesällä? Onko pehmeä yhtä turvallinen vauvalle kuin kova? Itse olen pienikokoinen ja jotenkin sain sen tuntuman käydessäni koppia " kantelemassa" että pehmeä olisi näppärämpi. Asumme kuitenkin kerrostalon alimmassa kerroksessa, joten ainakaan portaita ei tarvitse koppaa raahata. Kertokaahan mielipiteitänne, kiitos!

-nipukka

Kommentit (3)

Meidän kesävauvalla oli kova koppa ja se oli hyvä, koska siitä sai " kannen" pois kuumalla. Talvivauvalla taas oli pehmeä koppa ja ainakaan se malli ei olisi käynyt kesävauvalle. Läppää ei olisi oikein saanut mihinkään siitä päältä. Pehmeä koppa oli kokonaan toppaa, joten voin kuvitella, että olisi ollut liian kuuma. Kantamiseen se pehmeä oli paljon kätevämpi kyllä, mutta ei se kova ollut missään tapauksessa hankala. Olen pienikokoinen myös :) Nyt on tulossa taas kesävauva ja kova koppa tuntuu luontevalta valinnalta.

Ei ole kokemusta kovasta kantokopasta.

Luulisin sen olevan " väljempi" , joskaan ei tuosta pehmeästäkään (Gesslein) ole valittamista, ja käytössä on ollut kaikkina vuodenaikoina.

Keskimittainen, 1v 3kk ikäinen poitsu mahtui siihen vielä talvitamineissaankin päiväunille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai siis sellainen oli talvivauvallani (joka siis makoili siellä kesälläkin) ja oikein hyväksi havaittu, kevyt ja näppärä ja siitä sai sitten aikanaan lämpöpussin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat