Vierailija

Nää on kauheet hetulat! Kerrankin kun hauispuoli on timmi lasten kolmivuotisesta nostelusta johtuen... Apua.

Kommentit (10)

No tässäpä hyväksi havaittu käsien takaläskien poisto:

Ota vaikka keittiön tuoli avuksi ja asetu tuolin eteen selkä tuoliin päin. Laita kädet tuolin etureunaan ja laskeudu kyykkyy jalkapohjat lattiassa kiinni. Siinä voit säätää käsien ja jalkojen leveyttä että mikä tuntuu parhaimmalta. Sitten käsien varassa nouset ylös ja laskeudut alas esim. aloitat vaikka ihan kymmenellä ja lisäät toistoja pikkuhiljaa 3 X 10 . Turha alkaa rehkimään ekalla kerralla liikaa ettei kädet kipeydy. Tulokset näkyy aika nopeestikkin. Toimii todellakin =)



Toivottavasti nyt kerrankin osasin esittää asian niin että joku tajuu.

jossa maataan vatsallaan kädet tiiviisti vartaloa myöten koukussa niin, että kämmenet ovat maata vasten olkapäiden kohdalla. Siitä nostat ylävartaloa/hartioita lattiasta työntämällä kämmenillä, kyynärpäät kiinni vartalossa. Ensin ei tunnu miltään mutta mutta sitten alkaa poltella...! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensinnäkin - rasvaa ei voi polttaa paikallisesti. rasva palaa suhteellisen tasaisesti koko kehosta pitkäkestoista matalasykkeistä liikuntaa harrastettaessa. jokaisella on tietenkin omat ongelmakohtansa joihin rasva kerääntyy ja joista se myös hankalimmin lähtee. jumppa parantaa lähinnä lihaskuntoa. tietenkin jos jaksat jumpata yhtäjaksoiseksi vähintään tunnin palaa rasvaa, ja siis myös allit, samalla. jumpan sijaan suosittelisin pitkiä(1-1,5h)lenkkejä, aluksi vaikka kävellen. lisäksi kannattaa koittaa kehittää käden ojentajalihaksia raskailla liikkeillä, niin allit tulevat vähän ryhdikkäimmiksi. enemmän: www.pakkotoisto.com/bulletin tuolla on ihan oma palsta punttimimmit mistä voi kysellä ihan perusasioistakin.

vastusta voi säädellä tuen korkeuden mukaan..



mikä numero lienen ollut..



PS: Rasvaa ei voi tosiaan polttaa paikallisesti, mutta jo pelkkä käsivarsien kiinteyttäminen lihasmassaa muokkaamalla saa niistä paremman 7 hoikemman näköiset..



Kunto+ (hih)

Istu lattialla jalat koukussa. Nojaa käsivarsiin. Nosta peppua ja koukistele käsivarsia niin kauan kuin jaksat. 100-200 pientä toistoa päivässä pitää kädet kauniin kiinteinä. Kokemusta on. Muista pitää käsivarret lähellä vartaloa. Voi tehdä loppuraskauteen asti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat