Seuraa 

Mitä mieltä olette, viime lauantaina oli ovulaatio ja nyt tulevana lauantaina olisi mukavat bileet tiedossa (työkaverin jota en hyvin tunne mutta haluaisin tutustua). Kutsussa jo korostetaan " alkoholipohjaisten" juomien nauttimista.

Siis voin mennä, mutta juominen olisi riskeeraamista. Ja jos en juo, joudun selittelemään...????Periaatteesahan, olen ymmärtänyt jos onnistui tuo raskautuminen, kiinnittyminen on juuri tapahtunut mutta istukkaa (verenkiertoa jne) ei ole muodostunut?

Kommentit (3)

Eikös kannattaisi elää ihan normaalia elämää siihen asti, kun plussaat. Liika stressaaminenkin saattaa vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Eli jos maistuu, voit ihan hyvin juoda kohtuudella alkoholia ja kuten joku edellä totesi, punaviinin väitetään jopa edesauttavan hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä (parantaa kohdun alueen verenkiertoa tms.)

Jokainen tekee tietysti niin kuin parhaaksi näkee, mutta mitään haittaa siis kohtuukäytöstä ennen menkkojen poisjääntiä ei ole.

Plussaonnea!

Pampula

Kyllä ainakin itse nautin kohtuudella alkoholia ennen plussaa, vaikke sen samasta kierrosta sainkin.

Eikös sitä sanota, että RUNSAS kulutus saattaa estää alkion kiinnittymisen???

En usko, että pikku hiprakasta mitään haittaa on. Kuulemma lasi punaviiniä auttaa kiinnittymistä :)

Sinuna huoletta joisin oluen pari :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Istukkahan alkaa vasta rv8 kuljettamaan myös pienokaiselle kaikki ravinteet tai jotenkin sinne päin.Itse join aika hurjasti vielä ennen kun tiesin plussasta ja nyt minulla on terve poika!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat