Seuraa 

Hello, hello!

Ajattelin aloittaa uuden ketjun....

Heli: toivottavasti clubilaisten lähettämät miinussäteet ovat auttaneet ja pääset lääkkeen vaihtoon.

Leia: vyöhyketerapiaa olen itsekin usein miettinyt, niin paljon hyvää olen siitä lukenut. Kerrothan kokemuksistasi meille clubilaisille.

Bertta: toivotan sydämellisesti onnea huomiseen siirtoon, saat salamatkustajan kyytiin. Päästään yhdessä piinailemaan sitä pitkää kahta viikkoa :O).

Tiitiäinen: odottelen kuulumisiasi, toivottavasti pääsit PAS:iin.

Waimo: odottavan aika voi olla pitkä. Pian sinullakin PAS edessä.

Oma rakas napa: tänään on haettu yksi TOP-alkio mukaan keikkumaan. :O) Pakkaseenkin saatiin sisarusparvi odottelemaan. On se vain ihmeellistä, saimme aikaiseksi TOP-alkion. Tätä ihmettä emme kokeneet ensimmäisen IVF-hoidon aikana. Sumut tekivät minusta paremman munijan. Toivottavasti jatko sujuu yhtä hyvin.

Iloisia terveisiä teille kaikille!

P.S. Kiitos Aninkalle terveisistä, niitä oli mukavaa lukea.

Kommentit (8)

Olen viettänyt hieman palsta taukoa, mutta nyt kuulumisiin.

Heli: Toivotaan negasäteiden auttavan ja saat sopivan lääkkeen jotta voit jatkaa pian tätä hoitotaivalta.

Leia: Minuakin kiinnostaa vyöhyketerapia, olen kyllä itse käynyt aromaterapiassa jossa on sitä eteeristä öljyä mukana ja stimuloidaan hellemmin näitä meridiaaneja ja akupisteitä. Vielä ainakaan ei " toivottua" tulosta ole tullut mutta ihanaa se joka tapauksessa on joten aion jatkaa sitä.

Bertta: Onnea täältäkin huomiseen siirtoon bd bd bd

Tiitiäinen ja Waimo: Kyllä se odottaminen joskus palkitaan, toivotaan että tällä kertaa!!!

Nuru: Tarraliimaa tonnikaupalla sinne!!!

Oma napa: Täti tuli 7pv ja voi jösses. Kyllä oli välillä niin kipee olo. Yhtenäkin aamuna vessassa käynnin jälkeen meinas taju mennä, ei muuta ku äkkiä sänkyyn maate ja oottaa tajunnan tason palautumista. Jospa ne seuraavat ois jo normaalimmat kun siitä kierrosta aletaan tikutteleen ovista ja suunnitellaan PAS. YES ei oo ku reilu kuukausi siihen.

Hyviä vointeja kaikille ja jaksamista.

Hei!

Nuru, hienoja uutisia! Uskotaan ja toivotaan, että top-alkionne kiinnittyy! Ja että saatte ne sisaruksetkin vielä samasta ' erästä' ... Hyvä mieli top-alkiosta varmaan auttaa asiaa. : ) Itselläni tuo kaikki on vielä edessäpäin, josko tämän vuoden puolella jotain hoitoa voitaisiin kokeilla... hiljaa hyvä tulee, toivottavasti.

Kun tuosta vyöhyketerapiasta nyt on ollut palstalla keskustelua, niin voisin kertoa vähän omia kokemuksiani. Olen nyt kesästä asti käynyt suhteellisen säännöllisesti n. kerran kuussa saamassa hoitoa. Lapsettomuuden vuoksi nimenomaan päätin sitä kokeilla, ja sen suhteen ei valitettavasti ole apua tullut. :( Muuten se on kyllä positiivinen kokemus jota voin suositella, tuntuu että olen saanut apua endo-oireisiini ja vyöhyketerapian myötä ainakin kuvittelen, että olen oppinut vähän enemmän rentoutumaankin. Eli aion jatkossakin siellä käydä, ja suosittelen kokeilemaan! : ) Lapsettomuushoitojen aikana vyöhyketerapiassa ei voi käydä, koska hormonilääkkeillä toimitaan tavallaan kehon omia systeemejä ' vastaan' , ja vyöhyketerapia taas pyrkii palauttamaan kehon omaa tasapainoa, tai suunnilleen näin.

Syyssäde, jolla ei ole omasta navasta mitään kerrottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on sitten Pas-siirto tehty tänään. Ja arvaatkas mitä, sain kaksi masu-asukkia mukaani! Ainut mutta tässä on se, että alkiot eivät olleet kumpikaan top-luokkaa, lääkäri totesi kuitenkin, että huonommillakin alkioilla on mahdollisuus saada raskaus alkamaan, joten toivoa tietysti pitää pitää yllä. Siksi minulle siirrettiinkin kaksi, koska koitetaan nyt saada edes se toinen kiinnittymään ja jakautumaan edelleen. Kuulema III-luokan alkioillakin on raskauksia alkanut. Olo on normaali, ei suurta pilvissä leijumista tai mitään. Ehkä sana realisti, on nyt paras kuvaamaan itseäni tällä hetkellä. Testin teko menee loppukuuhun, sitten nähdään kuinka käy. Pakkanen on nyt tyhjä, joten seuraavaksi sitten on edessä varmaan uusi kierros munarakkuloiden kasvatusta jne. Lekurin mukaan uusinta kierros kannattaa tehdä, koska tästä keräyksestä ei saatu kuin 7 munasolua, joista osa tuhoutui, ja viimeiset kaksi siis siirrettiin tänään. Klinikalle oli tullut koekäyttöön " alkioliimaa" , uutta lääkettä, mut mulle sitä ei kokeiltu. Ehkä hyvä niin. Niin, Waimo kyseli, että missäpäin olen hoidossa; olen itä-suomessa. Tälläistä tälläkertaa! terv. tiitiäinen

ja nehän olivat suorastaan loistavia! Tosi mahtava juttu! Toivottelen sulle pitkää pinnaa ja positiivista lopputulosta :o)!

Kiva nähdä, että klubi on aktivoitunut, vaikka kenenkään ei toivoisi täällä kauan roikkuvan. Toivottavasti meillä on pian mahdollisuus tavata tuolla toisella puolella :o)! Olen plussannneissa itsekin ihan tuore tapaus, plussaa tuli kolmannen ICSIn ensimmäisestä PAS:sta, reilun kolmen vuoden haaveilujen jälkeen. Eikä tätä tietenkään todeksi meinaa uskoa...

Onnea kaikkiin vaiheisiinne!

Oi-kukka

Aamuvirkku on kahvin juonut ja piti tulla kurkkaamaan kuulumisia. Meillä taitaa olla pari piinailijaa, peukut on pystyssä Nurulle ja Tiitiäiselle!!

Itsellä täti juuri poistumassa vierailulta eli mieli taas virkeämpi.

Itse olen käynyt vyöhyketerapeutilla marraskuusta saakka ja jo se ihana rentoutuminen on hinnan arvoista.

Kierto on minulla ainakin tasaantunut, viimeiset kaksi kiertoa täsmälleen 30 päivää, katsotaan, jatkuuko samana vai onko vain sattumaa.

Endo kipuja on myös lievittänyt, mutta edelleen ne välillä oikein jyllää:(

Hiihtokelit meni, täällä tulee vettä ja peilikirkas jää tiellä, yäk.

Tipaton tammikuukin on menossa, työkaveri yllytti mukaan ja minähän otin haasteen vastaan.

Yritin kyllä selittää, että punaviini on tosi terveellistä, joten tipaton kuukausi voi olla tosi haitallinen..

Pitänee jatkaa nyt työntekoa, töissä kirjoittelen, salaa....

Hyvää hernerokkapäivää!!

T:Minerva

Nurulle valtavasti plussapalloja, että tuo alkio kiinnittyisi! Höh nyt en tästä näppiksestä löydä sitä palluraa, minkä yleensä plussapalloksi laitan... hmmm... no tässäpä kuvia reippaasta top-pikkuisestasi, joka on tukevasti masussasi kiinni @@@@@@@@@!!! Jos kerran oli alkiosi huippuluokkaa, niin mahikset ainakin kuulostaa hyvältä! Jotain uutisia jo osasinkin odottaa, kun kävin vakoilemassa tuolla teidän 2-3vkon pinossa ;-)

Tirppa: valaise vähän tätä homespäätä, että miksi tuo tätsyn vierailu nyt tällä kerralla onkin noin voimallinen? Että pitää kylään tulla ihan raamit kaulassa... anteeksi kun en muista, mutta kun nuo isompien hoitojen kuviot on mulle yhä niin outoja. Toivottavasti olet jo hyvää vauhtia tokenemassa!

Oma napa tekee kiusaa eli menkkoja ei vieläkään näy. No tosin nyt vasta kp29, eli tänään oliski vasta eka järkevä päivä alkaa. Että sen verran kärsivällisyyttä :-) Mahaa kyllä jomottaa lupaavasti, tosin yleensä ne ovat " ihan varmasti" tarkoittaneet kiinnittymiskipuja, kohdunkannattimen venymisnippailuja jne. No olis taas tietysti pitänyt sitä ovista tikuttaa silloin jouluna niin tietäis ehkä jotain enemmän >:-E No eilen viimeksi testasin negaa ja seuraavan kerran on vakaa aikomus testata vasta lauantaina jos on tarvetta. Varsinkaan pe 13. päivä en sellaista tyhmyyttä mee tekemään...

Voikaatten hyvin naiset!

Töissä on kiirettä ja masentavaa ja mahtava PMS-masennuskin on päällä. Itkettää joka toinen asia, ja vastoinkäymiset tuntuu lähinnä vuorilta. Kp 23/25-26 täti siis varmasti viikonloppuna vieraana.

Joku kyseli edellisessä pinossamme talostamme. Teemme sellaista 179 neliötä asuinpinta-alaa kivitaloon (Joo, liian iso meille kahdelle, mutta liian tilan kanssa pärjää aina - vai mitä?). Innolla odotan kun pääsemme muuttamaan, sisäpuolen viimeistelyhommat alkavat ensi viikolla kun seinien tasoitus alkaa. Sisustus materiaalit pitäisi siis kiireesti päättää!

Nurulle ja Tiitiäiselle kovasti peukutuksia ja kaikille tsemppiä toivottelee

Leia

Hei vaan ja keskiviikkoa,

Kovasti toivottelen Narulle pitoa ja Helille negaa.

Vyöhyketerapiasta olisi kiva kuulla lisää, mitä siinä oikeasti tapahtuu? Onko kallista?

Oma napa asioina odottelen tässä menkkoja loppuviikosta. Viime kuukausina vain on kierto pidentynyt ja nytkään ei oikein ole normaaleja tuntemuksia. En oikein raskauteen usko, kun en ovista oikein bongannut tässä kierrossa. Toivottavasti menkat edes tulis, kun kierto on vähän temppuillut (pco, ehkä). Mulla oli lugesteron käytössä (kun jäi keväällä menkat pois 3 kk ja limis oli tosi ohut), mutta nyt lääkäri suositteli jättämään pois, kun se voi kuulemma haitatakin alkion kiinnittymistä, jos aloitan ne liian aikaisin kierrossa (kun kierto on tavallista pidempi, 32 pv nykyisin). Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Mukavaa loppuviikkoa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat