Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tehy ottaa 6e/kk äitiys- ja hoitovapaan ajalta (ihan epäreilua) kun taas Super ei ota mitään, kunhan muistaa ilmoittaa että jää pois töistä!! ja muutenkin aion erota liitostani ennen kuin palaan töihin ja liittyä työttömyyskassaan!!

mun työnantaja maksaa ekat 3kk peruspalkkaa ja siitä oli lähemmäs 100e Tehylle lahjoitettu. Aattelin vaan, että mun mielestä aika kohtuutonta..

AP

Kiitos tiedoista!Jos se siis menee niin, että tän normaalipalkka-ajan ottavat täydet maksut niin ilmoitan jo sit vaikka huomenna Tehyyn, milloin tämä kausi loppuu, etteivät rokota sit enää Kelan kautta tulevasta äitiysrahasta samaa summaa. KIITTI!!

Mä en näistä tiedä/hoksaa et mitä mihinki päin ilmoitettava jne. Verotusjutut samaa rataa..eihän niistä tiedä tämmönen tavallinen tallaaja mitää..uskoo ja luottaa vaan, että kaikki menee jonkun normaalin kaavan mukaan. Mut ei, tottakai pitää ite olla kärppänä joka lapun tarkastamisessa jne..Mut silti, ei aina hokaaa ei!

AP

vähentele. Minä en ainakaan muistanut mitään ilmoitella ja jonkun ajan päästä tuli liitolta kotiin laput siitä miten toimia työstäpossaolon aikana. Itse kuulun Talentiaan ja menee 4e/kk jonka siis maksan nyt hoitovapaalla ollessani itse.

Miesvaltaisten alojen liitoilla on niin vähän porukkaa äitiys- tai hoitovapaalla ettei se tunnu missään vaikka joku onkin ilman jäsenmaksua perhevapailla.

sitten kun et saa enää palkkaa työnantajalta niin ei tarvitse maksaa tehyssäkään. tuli tän vuoden alusta ettei äitiyslomalainen ja hoitovapaalainen tarvi maksaa mitään, ennen se oli 6 E/kk

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat