Vierailija

Olen ollut jo 3 vuotta ja lisää lapsia tekisi mieli. Tosin pelkään, etten saa sitten enää alani töitä ja se tähän asti hankittu kaikki monipuolinen työkokemus menee täysin hukkaan.

Kommentit (7)

ja hekin kouluttautuvat sitten lasten hoitamisen jälkeen. Järkyttävää että ihmiset aina surkuttelevat jotain työpaikan saamista. Kun lapsia hoitaa, tekee varmasti paljon tärkeämpää työtä. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja milloin vaan, kenties jopa se lintu-influenssa tulee Suomeen ja tappaa paljon ihmisiä, miettiiköhän sitä silloin että voi harmi kun en ollut enempää töissä. Tuskinpa vaan.

A) Miksi en tehnyt enempää lapsia ja viettänyt lasten kanssa enemmän aikaa.

B) Miksi en tehnyt töitä.

Kun tuon asian ratkaiset titsellesi niin tiedät kumpi sinulle on tärkeämpää. Minulle ainakin lapset ja olen ollut kotona jo kohta 6-vuotta:)

Jos järjellä mietit ja katselet ympärilläsi olevia ihmisiä niin todennäköisesti huomaat että sinulla on paljon annettavaa vielä työelämällekin (nimittäin melkein kaikki ihmiset löytävät töitä, olivat sitten millaisia vaan), sitten kun lasten kanssa oleminen vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajatteleppas jos teet kahden vuoden välein kaksi lasta ja kun nuorimmainen on kolme niin siihenhän menee kuusi vuotta, kai?

Noh, joka tapauksessa kuuden vuoden päästä alalla on varmaan jo tilanne asettunut. Joko sieltä löytyy töitä tai ei löydy. Silloinhan sinä selvisit helpommalla kun sinun ei tarvinnut olla töissä ja epävarmana työpaikan säilymisestä. Ja jos töitä ei ole niin säästyitpäs lopputililtä ja sen tuomalta murheelta. Voit hyvillä mielin opiskella itsellesi uuden ammatin! Sinulla on kuusi vuotta aikaa miettiä mitä teet ja sen ajan nautit lapsistasi!

Työnantajani inhoaa minua kun tulin raskaaksi, joten uuden työpaikan etsintä odottaa vuoden päästä ja pelkään, että olen jo pudonnut kelkasta. Ehkä aiheeton pelko, mutta todellinen minulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat