Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aloitinpas jo uuden pino loppuviikoksi - eihän ketään haittaa?

Mä olen eilisestä illasta saakka ollut vähän flunssainen, paikkoja särkee ja kurkku on käheä. En ole tänään saanutkaan mitään aikaiseksi, olen levännyt aina kun tyttökin on levännyt;)

Mulla ei ole vieläkään tietoa tädistä, mutta ei sen puoleen, musta tuntuu että mulla ei ole minkäänlaista hormonitoimintaa tällä hetkellä, ei minkäänlaisia limoja, eikä muitakaan tuntoja. Tää on tosi kummallista! Kp ois jotain 29-30 en ole edes laskenut enää.

Mitäs muiden keskiviikkoon kuuluu?

Nazu

Sivut

Kommentit (49)

Lillikselle: Muistan jostain näiltä palstoilta lukeneeni, että kannattais aloittaa tikuttelu jo kp8:sta! Ja jollain olikin heti pamahtanut täydet ruutuun.

Itse en siis tikuttele, mutta viimeksi taisi tärpätä just noihin aikoihin (kohdun ulkopuolinen tosin).

Nyt esikoinen huutaa pulkattelemaan, joten adios!

onnis kp 17/26-28(30)

...en tiedä oikein tästä käytännöstä täällä, että aloittaako joku uuden keskustelun, mutta kirjottelen nyt tähän pinoon kun ei uuttakaan vielä näkyny? Ihan outoa, kp 15/21-24 (elin eilen keskiviikkoa ja muistin kp:n ihan väärin) ja aamulla ihan pikkusen verta! Mitä hi**oa SE nyt tarkottaa? Mulla on vissiin kierto nyt jotenki sekasin. Edelliset menkatki kesti vaan n.3 päivää...muutenkin kyllä lyhyitä ollu. Onkos kellään tälläsestä kokemusta? Pilsut lopetettu siis syyskuussa, sen jälkee eka kierto oli 29 päivää ja nyt sen 21-24 pisimmillään... Mutta mukavata perjantain alkua kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusi lokavauvelin odottelija ilmottautuu! Eli ollaan vuosi ja 3 kk yritetty ja nyt on tehty jo spermatestit ja aukiolotutkimukset. Kaikki on niiden osalta kunnossa. Ultrassa katsottiin, että ovis vois olla tossa ens viikon alussa, joten täällä on nyt sitten ollut kovinkin kiihkeä viikonloppu ja kiihkeys jatkukoon ens viikon puolellekin:) Meen sitten vielä verikokeeseen, että nähdään oliko mulla ovista ollenkaan. Aika pitkät kierrot mulla on välillä, et voi olla et ovista ei sit aina tuukaan.

parin viikon päästä sitten testailen, että onko napannut. Siihen saakka pitää keksiä muuta ajateltavaa ja kärvistellä. Jotenkin ajattelee, että miten se nyt sitten onnistuis, jos ei ennenkään oo onnistunut, kun kerran kaikki on kunnossa. No, joskushan sen on PAKKO onnistua!

Mut kyllä mä vankasti vaan haluan lokavauvan, joten liityn teidän muiden kanssa piinailujengiin!

Tsemppiä yrityksiin ja ei muuta kun kaikki plussasäteet sinne teille päin! Toivottavasti parin viikon päästä näillä sivuilla nähdään paljon plussanneita!!!:)

..toisen testin vaikka lupasin olla tekemättä. Rintoja on kuumottanut ja pistellyt taas tänään ja alavatsassa vihloo. Mutta puhdas nega tuli joten kierto on vaan varmaan ihan sekaisin!! Tulis nyt täti että pääsis uuteen kiertoon!!

jostain kuulin että ovis on _yleensä_ 14 vrk ennen tätiä, mutta se voi vaihdella 12-16 vrk. Esim. mulla oli viimeksi hiukka vajaa 16 vrk (15,5 tai jotain). Tikuttelemalla tietty saisi sen selville, jos vielä tikuttelisi jonkin aikaa sen " ehkä melkein" -ovisplussan jälkeen. Ja limaa seuraamalla kai voi myös tietää oviksen (en tiedä miten), samoin kohdunkaulaa tunnustelemalla ja aamulämpöjä mittaamalla. Neuvoja näihin ottaisin itsekin mielelläni vastaan :)

[b]Eppa[/b], täällä ainakin jotain infoa ovislimoista: http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Limoja (siis yäk!) mä osaan vähän seuraillakin, en tosin tiedä kuinka oikeita tulkintani ovat...Muita konsteja en oikein hallitse, lämpöjä en jaksa mittailla ja kohdunmikäsenytolikaan tilaa en osaa arvioida, tunnustella tai mitä ikinä sille pitääkin tehdä. Jotain ovisoireita luulen havaitsevani, toisaalta ainakin viime kierrossa (jossa tarkkailin kroppaani jatkuvasti, tarkemmin kuin ikinä aikaisemmin) erinäisiä ovis/raskaus/ym. -oireita oli mielestäni koko ajan...Ota nyt sitten niistä selvää. Sitä paitsi yli kolmekymppinen, jota ei aamulla herätessä satu johonkin paikkaan, on kuollut;)

Hui, onpas [b]effica[/b] jo pitkällä kierrossaan. Peukut on täällä jo pystyssä sua varten+++++++++++++++++++++++++++++++

NYT mä lopetan.

Jäin taas roikkumaan nettiin ja lueskelin äsken metku.netin sivuilta ovulaation tunnistamisesta mm. seuraavaa:

Lainaus:

Halutessasi tulla raskaaksi on sen vuoksi tärkeää, että sinulla on yhdyntöjä näiden kaikkein otollisimpien 2-3 päivän aikana, jotka ajoittuvat lähimmäksi ovulaation ajankohtaa. Normaalisti ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen kuukautisten alkua.

Jota seuraa kysymykseni liittyen kierron pituuteen: parina viime kertana kuukautisten alkaessa mulla on tullut todella niukkaa vuotoa jo parina päivänä ennen kuin vuoto on tosissaan alkanut, kp:nä 27 ja 28 (/28 siis). Voikohan olla, että [b]ovuloinkin jo paria päivää aikaisemmin kuin luulemani kp 14[/b] koska pieni vuoto alkaa jo ennen varsinaisia menkkoja? Pitäiskö mun alkaa laskea kiertoni uudelleen, onko se nykyään lyhyempi kuin 28 päivää? Miten te muut laskette, onko kp1 se kun hanat todella aukeaa vai mahdollisesti jo pienen pienen veriläikän tai -viirun ilmaannuttua?

Ja tästä ei päästä mihinkään muuhun kuin jahkailuun (jossa olen ehkä jopa maailmanmestari); ehkä mun kaikesta huolimatta kannattaisi kokeilla tikuttamista, niin voisin lopettaa teidän vaivaamisen tällä asialla. Tuskin [u]te[/u] kuitenkaan pystytte kertomaan varmasti koska ovuloin, vaikka niin mahdottoman viisaita olettekin;)

Anteeksi nyt vaan että veivaan samoja asioita päivästä toiseen...

-Nolo-Lillis-

eli iltoja vaan masut :)

[B]Axelara:[/B] ei pikään reissussa ole ollut, mutta pupuilut on jäänyt mun hirveiden työvuorojenkin takia vähiin. Ei ole enään jaksanut pupuilla, kun työ vie mehut. No omapahan on viakani, kun en aloittanut ajoissa. Oletin, että ovis tulisi myöhemmin tai oli sillon menkkojen aikaan, niin ei tullut pupuiltua. Tästä kierrosta ilmeisesti tulee lyhkäisempi, kun edellisestä.

no tämä oli tällainen pikainen pinoutuminen ja nyt nukkumaan, kun aamulla taas työt kutsuu. Inhoon näitä ilta-aamu-ilta-aamu vuoroja :/

-anzq-

Vai onko teillä muutakin elämää;)

Täällä meneillään kp 7/28, joten pikkuhiljaa pitäis taas aktivoitua makuukammarin puolella! Huojentavaa tietoa, että joka kolmas päivä riittää raskautumiseen, muuten menee vähän liian rankaksi tää puuha=) Musta ei kyllä olisi jtp-hommailuun, eikä miehestäkään ja välillä tuo j3p:kin alkaa jo maistua puulta. Uskomatonta, että mä voin sanoa näin seksin harrastamisesta...Mutta niin se vain on, että kun tosissaan yritetään ja ajoituskin olisi aika tärkeä, niin välillä homma on vähän turhan suunnitelmallista:/

Kukaan ei vastannut mun eiliseen tikuttelu kysymykseen:´( Uusin sen, jos olisi joku tietäjä linjoilla: eli milloin kannattaa aloittaa ovistikutus, kun oletettu ovulaatio on noin kp 14 (ja kierto siis 28pv)? Tosin viime aikoina musta on tuntunut, että kierto olisi vähän lyhentynyt, sillä menkat alkaa ilmoitella itsestään jo kp27, ennen meni aina sinne kp 1:seen saakka ennen kuin saattoi olla varma, että ne todellakin alkaa. Välissä yksi raskaus ja imetystä 12kk, ehkä mun kroppa ja kierto on vähän muuttuneet. Saattaa siis olla, että nykyään ovuloinkin jo ennen kp 14:ää.

Nazu, meidän tyttö on 1v2kk eli aika samoissa mennään:) Ehkä meidän kakkoset on sitten samankuun vauvoja? Niitä lokakuisia-06=) bdbdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Nyt lyö jo ihan tyhjää, parempi lopettaa.

-Lillis-

vaikka täytyy sanoa, että tuo jtp sopii meille, onneksi useammin ei tarvitse =). Alkukierrosta mennään monesti ihan joka päivä tahdilla mutta hiipuu kyllä jo ennen ovista... Tarttis vähän pidentää tuota aloitusta niin riittäis intoa sitten vielä oviksen aikaan ja vähän ylikin. Nyt alkais varmaan oleen tärppipäivät käsillä kp 12/29-32, mutta koko ajan on jotain, ensin olin mahataudissa ja eilen kun olin juuri aikeissa ukon kellistää niin tyttö heräsi mahtavassa räkätaudissa huutamaan, eli taitaa tarvita kääntyä tuonne marrasmurmeleihin ihan pikaisesti...

Plussaonnea, kukas se nyt ensimmäisenä pääsekkään testaileen???

Täällä väsynyt Effica yövuoron jälkeen. Ensi yö vielä pitäisi töissä jaksaa ja sitten sunnuntaina risteilylle rentoutumaan. Oireita on... rinnat kipeät, mahaa ja selkää juilii ja olen tosi väsynyt. Ja limaa rittää.

Axeleralle ja Anzqulle voimahalit!

kp 17/22

Ois kp 10,eli pitäs alkaa harjottelemaan,olen pysynyt kumman rauhallisena,en tiijä olenko jo tavallaan luopunut toivosta...en kait :)

Nämä päivät,viikot on niin kamalan pitkiä odottaa....mutta päivä kerrallaan,mulla on ollut koko ajan valkkari vuotoa...en tiijä onko jotenkin kierto sekasi...

Täällä on menossa vasta puoliväli, joten tärppipäivät alkaa olla käsillä. Onneksi mahatauti on voitettu. Isännällä vaan on flunssa joten katsotaan miten meitin pupuilujen käy.

Mihin Visakoivu on kadonnut???

siis ei pupuilua, kun mies ei ole kotona. Äsken huomasin että rinnat ovat arat, ja tikutin oviksen! eli ei tuu lokavauvaa. Ei mitään mahdollisuutta että tärppäisi. No taidan lopettaa nyt tän palstailun ja pitää taukoa vauvapuuhissa. Nimittäin ensikuussa reissuun ja palailen sitten asiaan uudelleen, kun yritys aloitetaan uudelleen. Käyn varmaan joskus vilkuilemassa teidän plussa uutiset :)

Vaalipäivän iltaa kaikille.

Nyt ois kp 5/28. Toiveet ei ole kovin korkealla, kun viime kierrosta olin ihan varman että on onnistanut.

Tervehdys myös kaikille uusille lokamasuille. En itsekkään ole vielä kunnostautunut kirjoittelemaan tänne, vaikka tuolla syyskeijussa kirjoittelinkin.

Mutta eikö tämä tästä.

... Voi kun se oliskin sitä! :) En ollu siitä kuullukkaan... No, n. reilun viikon päästä sitä mahdollisesti pääsee testaileen...? Jos siis on sitä mitä käsitin sen tarkottavan, siis kiinnitysvuoto.. ;) Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

..takavasemmalle, sillä menkkoja ei kuulu ei näy, raskaana en ole ja sain ajan lääkärille vasta hamassa tulevaisuudessa. Että aikaisintaan ole tammimasuissa jos sitäkään.

Taas sain tietää yhdestä " vahinko" raskaudesta tuttavapiirissä ja kyllä ottaa pattiin kun niille jotka lasta toivovat, sitä ei kuulu ja ne jotka eivät edes ole ajatelleet koko asiaa, niin hupsista vaan ja raskaana ollaan ilman mitään ongelmia.

Onneksi lastenhuoneessa tuhisee ihana esikoistyttö, joka on niin suuri lahja ja ihme etten osaa muutakuin ihmetellä.

kaikille kannustaneille. Minä poistun nyt takavasemmalle ja nettipimentoon. Eli nokka kohti Hesaa ja risteilylle poikakullan kanssa! Palailen tiistai-iltana linjoille. Toivottavasti täti ei kurvaa...

Nyt kp 3/30 Elikkäs tänne syyskuisista siirryin. Meillä myös toisen yritys on tjot.mallillaan. Sain nimittäin työtarjouksen josta ei voi kieltäytyä :-) Meinasin sit kun on uuden t-paikan kanssa hommat selvät voisi alkaa pikkukakkosta yrittämällä yrittämään. Eli oliko epalla asiat niin ,et seuraavan muksun mahd. la olisi tammikuussa 2007? Meillä myös niin.

Sen tietää kun lopettaa vauvan teon se tulee itsestään ;)

Tulipa sekaisen kuullosta tekstiä. Poistun takavasemmalle.

Pikkuesteri

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat