Vierailija

Miksi?

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja jos on pakko ottaa maustettu, niin ehdottomasti vaniljajogurtti. Suomessa jogurtit ovat pahoja; kirpeitä ja sokeria lisätty liikaa kirpeyden peittämiseksi

mutta ihan yhtälailla kelpaa muutkin sokeriset jogyt.makeutusaineella makeutettuihin en koske,kun saan niistä ihottumaa.joskus ostan maustamatonta a-jogya ja syön sen hillon ja/tai myslin kanssa.

makeutusaineella makeutettu jugurtti, sokerilla terästetty maustettu jugurtti tai maustamaton jugurtti. Kaikkia meillä syödään ja käytetään eri tarkoituksissa. Tällä hetkellä on jääkaapissa iltapalaksi odottamassa itse puristetusta appelsiinimehusta ja maustamattomasta jugurtista tehty juoma, johon kyllä lisään makeutusaineita.

Mulle sokeri ei ole peikko.

koska me kaikki syötetään lapsillemme sitä sokerilitkua, josta ei edes nälkä lähde hetkeksikään. Sitten ihmettelemme lasten kärttyisyyttä ja vilkkautta.

Toki itse syömme huomaamattamme pari purkkia sokerijugua päivässä, mutta ei niitä lasketa,k oska syömme kuitenkin kerran kuussa maustamatonta.

Rakastan jostakin syystä maustamatonta jugurttia, jossa on tilkka sitruunamehua. Samoin marjojen kanssa hyvää. Jos kaipaan makeutta, tykkään maunkin puolesta enemmän siitä, että lisään itse maustamattomaan vähän hunajaa, kuin niistä kaupan valmiiksi sokeroiduista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat