Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Janette Sofia?Hänen siskonsa nimi on Jenna ja tän pikkuvauvan nimex ajateltiin tota Janettea...ois vaa kiva kuulla muitten mielipiteitä tosta nimestä...

Kommentit (10)

ettei nimi kuulu suosikkeihini. Miettisin erityylistä nimeä kuin siskolla on. Jenna ja Janette ovat mielestäni liian samantyylisiä, mutta toki laitatte nimen, jos siitä pidätte:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Janette ei kuulu omiin ykkössuosikkeihini, mutta sopii kyllä Jennan siskolle. Aiotteko lausua nimen kuten se kirjoitetaan? Jos näin niin on ehdottomasti parempikin pitäytyä mahdollisimman helpossa kirjotusasussa.

Kaukaa suvustani löytyy yksi Jeannette, jonka nimi lausutaan ranskalaisittain (eli lähinnä ' djzanett' -onpa vaikea kirjoittaa foneettisesti). Hänen nimensä on osoittautunut Suomessa tosi vaikeaksi, sekä kirjoittaa että sanoa oikein...

Jennan siskolle sopisi mielestäni vielä paremmin astetta helpompi nimi Jane, joka on kuitenkin Janettea paljon harvinaisempi. Suomessa lausuisin Janen kuten kirjoitetaan.

Jos kuitenkin haluatte vielä miettiä muita ehdotuksia niin " tungen" tähän pari jotka sopisi Jennan siskolle:

Jutta

Janika

Jemina

Juuli/Juulia

Jolanda

Janniina

Julietta

Janni

Tuli mieleen tällainen, että onkohan Janette aika yleinen nimi Jennan siskolla? Minusta se on vähän liian " arvattava" eli tyypillinen nimipari. Sinänsä nimi on ihan nätti. J-alkuisia nimiä, jotka voisivat käydä pariksi ovat Juudit ja Josefiia.

Sofia on mielestäni oikein hyvä ja kaunis nimi. Minusta se voisi olla vaikka 1. ja kutsumanimi. Ehdottaisin, että siskon nimi alkaisi jollakin muulla kuin J-kirjaimella, kun J-alkuisia sisarussarjoja on Suomessa aika paljon. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni ja jokainen tekee ihan oman makunsa mukaan.

sopii hyvin yhteen! Ystävälläni on 1v. sydänlapsi (leikattu ja tervehtynyt) - tytär Jenna Katariina Sofia. Itse en Janettea antaisi ensimmäiseksi nimeksi, vaikka se sointuukin hyvin Jennan kanssa. Janetesta mulle tulee mieleen mieheni mummon eli lapsieni edelleen elossa olevan isomummon, jo edesmennyt koira Janette, joka eli n. 15v. ? Mutta mikäs minä olen sanomaan, kun omat lapset ovat Pinja Kanerva ja Ilja Aleksi. Siskon lapsi on Minttu Iina Ilona, jonka synnytyksessä SAIN olla mukan 5kk sitten :-) Ilona kulkee suvussa... :-)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat