Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko tää teidän mielestänne reilua? Siis meillä on nelikuinen poika vauva ja mieheni käy töissä päivittäin, minä olen kotona vauvan kanssa ja teen kaikki kotityöt mies ei tee mitään, roskat voi viedä jos monta kertaa nalkutan. Hän tulee töistä kotiin syö ja menee koneelle saman tein on siellä jonkun tunnin ja menee päikkäreille, hän saattaa sanoa vauvallemme moikka ja jutella korkeintaan viisi minuuttia, sitten ihmettelee miksi nauraa vain äidille. Päikkärieden jälkeen taas koneelle ja katsoo sen jälkeen televisiota sitten nukkumaan ja aamulla töihin. Viikoloppuisin hänelle on aina jotain hommia ulkona suurinpiirtein käy sisällä syömässä.. Siis yhteistä aikaa ei tunnu meille antavan vaikka olen kiltisti vihjannut että mekin ollaan olemassa. Vauvalle hän ei vaihda vaippoja ei pue no minä tietysti syötän koska vielä imetän. Mikä voisis auttaa? Seksielämääkään tuskin on jotain kerran kuussa. Itsekkin haluaisin välillä päästä tuulettumaan mutta enhän minä uskalla jättää heitä kahdestaan ja jos olen pyytänyt mieheni kysyy anoppia meille mielummin kun itse olisi vauvan kanssa.

Noniin sainpas taasen valittaa... äippä23v

Kommentit (3)

Ei se tarkota et maailman kirjat on sekasin. Jos haluut leikkiä jotain sun omaa käsitystä kotileikistä, kerro sen säännöt miehellesi. Se ei ole mikään ajatusten lukija. Ja se tekee päivät töitä, ja sä valitat et on sulla raskasta. Mitä sä oikeen haluut? Itte ku olisit töissä kodin ulkopuolella, ni olisit täällä valittamassa sun miehestä, et löhöö vaa himassa kaiket päivät.

Siis tarkoitan, että miehesi vaatii kunnon " puhuttelua" . Eihän tuollainen käy laatuun, mikäli haluaa olla lapsen kanssa kontaktissa myöhemminkin. Kannatan puhumista miehelle ja suoraan, ei vihjailuja tms. Asiat asioina. Ja jätä ihmeessä lapsi välillä isänsäkin hoitoon, eihän sitä muuten tajua, kuinka paljon siinä on työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat