Vierailija

Ei ole onnistunut, vaikka monta vuotta jo olen yrittänyt vieroittaa.. Aina takertuu nukkumaanmennessä tissiin kiinni, ja siinä sitten imeskelee pitkin yötä. Lisäksi joskus päivisinkin käy " varmistamassa" että apaja on edelleen yksin hänen..

Olisiko aika tehdä lapsi, vai aiheuttaisiko se vain mustasukkaisuutta?

Kommentit (5)

Meilläkin roikkus muuten tississä 24 h. Hävettää vaan ku mennään kauppaan niin yks vaan luputtas takin alla tissiä. Toinen juttu on että kun mä en pääse mihinkään yksin. Meän kotielämä on häiriintyny ku en saa siivottua ku yks roikkuu kiinni. Rahat on loppu ku se ei mee töihin. Naapuritki jo kattoo pitkään...

Mustasukkaisuutta esiintyy ja odottaakin että pienin lopettaisi tissin syömisen jotta saisi ne kokonaan omikseen.

Huoh. Milloin mun tissit on MUN!?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

naapurista...

Vanhanaikainen " tissi on mennyt rikki - jos kokeilisit tätä kaljapulloa" -temppu saattaa tehota, jos oikein varovasti sen aloittaa! Ensin vaikka sellaisista tilanteista, jolloin mies on muutenkin raukea, eikä jaksa protestoida niin ärhäkkäästi.

Lapsen tekoa kannattaa suunnitella vasta kun onnistunut vieroitus on lähtenyt hyvin käyntiin. Siinä vaiheessa kun menee jo sixpäkki illassa, voit huokaista helpotuksesta! Takaisin ei ole enää paluuta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat