Seuraa 

Kommentit (4)

... että en ihan perinpohjaisesti edes jaksanut romppuun tutustua, eli sieltä löytyy ehkä se ostajan opaskin. En tiedä. Käy katsomassa PV:n nettisivuilta, mitä kaikkea se sisältää. Mutta kuten totesin edellä, minusta manuaalista matskua on helpompi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen käynyt PV:n 8vkon kirjekurssin ja koin sen hyväksi. Minulle romppu on hankalampi, tutustuin kaverini romppuun. Koen helpommaksi, että tiedot ovat paperilla ja helposti saatavilla. Rompussa on toki kivoja taulukoita ja voi piirtää painokäyrää ja helposti laskea tavotteita ym. kalorijuttuja. Eli on varmaan siitä kiinni, miten sujuvasti käyttää tietskaria ja miten helposti aina pääsee sinne katsomaan, jos tarvitsee jotain tietoa.

Kirjekurssilla tuli automaattisesti uusin Ostajan opas -kirjanen, joka on mielestäni ollut ihan ehdottoman hyvä juttu.

... ainakin toimi mulla. Ostajan opas ja Ravintolat ja kahvilat-opas toimivat tosi hyvin tavallisen pisteoppaan lisänä. Lisäksi liikuntapisteet motivoivat liikkumaan. Tosin hinta tuntui ensin pahalta, mutta jälkeen päin ajatellen en kadu ostostani. Ja voihan sitä käyttää uudelleen, jos laihduttamisen tarvetta tulee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat