Vierailija

Itselläni on kaksi lasta ja haluaisin vielä yhden.

Ja en muuten keksinyt tätä siitä kolmelapsisia perheitä käsittelevästä ketjusta, vaan ihan omasta päästäni;) Tai siis sydämestä:)

Sivut

Kommentit (39)

Seitsemästä-kahdeksasta lapsesta haaveiltiin.

Miehellä on yhteensä 10 sisarusta (joista kaksi kylläkin syntyi keskosena ja kuoli parin päivän iässä).

Itselläni on 5 sisarusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikkia lapsiani rakastan valtavasti, mutta olisin takuulla ollut tuhat kertaa

parempi äiti, jos olisin tajunnut jättää lapsiluvun yhteen tai kahteen. Mua

ei nimittäin tippaakaan kiinnosta "arjen pyöritys". Samoin, jos kolmelle lapselle

haluaa antaa myös henkilökohtaista huomiota, niin oma aika jää vähiin.

Tarkotan siis, että kaikkien kolmen kanssa tehdään myös omia juttuja eikä aina koko remmillä mennä ja olla.

Mies on urasuuntautunut, joten mun harteilla paljon lapset - kaikki harrastuskuskaukset jne. Minä tarvisin enemmän aikaa omille jutuilleni. Varsinkin nyt kouluiässä kolme lasta vie hitosti aikaa. On hammaslääkäreitä terveystarkastuksia, vanhempain iltoja, harrastusjuttuja, kavereiden yökyläilyjä jne. jne.

En vaan ollutkaan sitä tyyppiä, joka tästä lapsiperhetouhusta nauttisi kybällä, vaikka syntyneet lapset rakkaita onkin ja heidän eteen kaikkeni teen.

Kaksi -kaksi upeaa lasta on

en ole mikään emotyyppi,

joten kolme on jo liikaa, pitäisi olla isompi talo, auto ja TAAS äitiyslomaa ja hoitovapaata ynnä muuta rahanreikää. Voimat ja rahat ei vaan riitä kolmanteen. Halutaan säilyttää siivu omaa elämää lapsiperheen arjen ohella.

yksi liian vähän, parka jäisi ilman sisarusta

Joten kaksi on meille täydellinen luku ja mies on samaa mieltä!

Sisarukset ovat hitsautuneet toisiinsa jo niin loistavasti, leikit sujuu ja arki soljuu suht helposti eikä öisin enää tarvi heräillä. Kuitenkin aina olemme puhuneet, että haluaisimme kolme lasta - nyt sitä sitten mietitään, että riitäisikö kuitenkin kaksi. Lopullisen päätöksen tekeminen on vaikeaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat