Vierailija

Ja se on syy, miksi erittäin hyvä ystävyys on lähes kokonaan kuihtunut. Mies on ollut alusta alkaen erittäin hyökkäävä minua kohtaan. On naureskellut, ivaillut ja kommentoinut ikävästi minun asioitani. Kun olen kertonut jotain salaisia asioitani ystävälle, mies on saattanut esim. bussissa tai julkisella paikalla leväyttää asiani kaikkien kuultavaksi ja tehnyt selväksi, että ystäväni on laverrellut asiani hänelle. Pahinta on se, että silloin erittäin harvoin (kerran 3 kk) kun ystävälleni soitan, hän huutelee AINA taustalta jotain ikäviä möläytyksiä, usein esim. vittu lopeta se helvetin jauhaminen ja taasko se soittaa yms.

Eli nyt olen päättänyt lopettaa yhteydenpidon. Ystävä muutenkin haukottelee ja narisee kaikki puhelumme, joten olen lopullisesti päättänyt luovuttaa. Hän oli ennen miehen kuvioihin tuloa ylivoimaisesti pitkäaikaisin ja paras ystäväni. Nyyh.

Kommentit (4)

Meillä on todellakin ollut hyvä, yli 15 vuotta kestänyt ystävyys takanamme (olemme samalta paikkakunnalta alunperin) ja uskon, että tämä mies on ystävyyden syvyyden heti aistinut. Ystävyytemme alkoi nimittäin heti rapistua kun mies astui kuvioihin ja lasku on ollut tasaista. Minusta tuntuu, että hän alkoi välittömästi tehdä myyräntyötä minua kohtaan astuttuaan ystäväni elämään. Toki ystäväänikin pitää asiasta syyttää.. sanottakoon kuitenkin että hän on luonteeltaan vähän sellainen.. hmm.. vietävissä oleva. Olen myös ystävältäni kuullut loputtomasti tämän miehen esittämiä mielipiteitä muista tämän ystävän lähipiirin ihmisistä - kaikki kommentit ovat hyvin, hyvin ivallisia. " Kamala läski toi sun kaveri" " Kamalan ruma akka toi tyyppi" " Sun elämäsi ihmiset ei kunnioita sua yhtään" jne-.

Minä VIHAAN sitä, kun mies huutelee puhelimeen niitä helvetin taustamölinöitään, siis joka jumalan kerta jotain kommentteja. Arvatkaa onko kiva keskustella hänen kanssaan?

a) hän kertoo luottamukselliset juttunsa miehelleen, vaikka tietää tämän olevan sinua vastaan

b) antaa miehen käyttäytyä tuolla tavalla sinua kohtaan

c) antaa miehen vaikuttaa mielipiteisiinsä sinunsa

d) osoittaa vielä tuon sinulle.

On se mieskin pösilö, mutta häneltä se käytös on hiukan ymmärrettävämpää (eihän HÄN sinun ystäväsi ole) kuin " ystävältäsi" , jonka sentään pitäisi pitää puoliasi.

Mutta lohduttaudu sillä, että eriinkasvamista tapahtuu usein. Syynä voi olla uusi puoliso/miesystävä/naisystävä, tai eri paikkakunnalle muutto, uusi ammatti tai muuten vaan elämäntilanne.

c' est la vie...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat