Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (117)

Vierailija:

Lainaus:

ihan hullun " rakastunut" Uniklubin basistiin. <3<3<3 Ihan hurjaa, niin ja siis en oo koskaan nähny livenä sitä enkä myöskään omista yhtään ko. bändin levyä.

Surffailen irc-gallerian sivuilla kyyläämässä sen kuvia yhteisöissä jossa keski-ikä on jotain 13 pintaan, niin ja ikäähän on mulla 27v :/ ja tätä on jatkunu pian varmaan vuoden :O

P. S terkut sysselle joka tästä mut tunnistaa :D

- Minulla on ollut suhde naisen kanssa, josta kukaan ei tiedä

- Olen pettänyt miestäni 2 kertaa saman miehen kanssa

- Minulla on villejä haaveita monista mieshenkilöistä...

....

Juu no siinä pahimmat (kai)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- Tunnen " alamaailman" porukoita

- Olen käyttänyt huumeita nuorena

- Mut on viety käsiraudoissa poliisiasemalle

Huh taidan lopettaa tähän ettei lista pitene liikaa ..

Vierailija:

Lainaus:

Ois ihan kiva jos joku helpottais tätä ihastusta :D

Sinänsähän tästä ei mitään haittaa oo kun kuvien katteluun se tulee kuitenkin jäämään...

En tiia pitaisko kertoo nain julkisesti, kun tassa on muitakin osallisina. No, on ainakin kuksinut kahta saman perheen jasenta.

Terv. 45

-En ole varma onko mieheni tyttäreni isä

-Olen jäänyt kiinni varkaudesta

-Koulussa lunttasin ruotsin kokeissa

-Olen ollut useasti etsintä kuulutettuna (kasvatuskoti aikoina)

Löytyyhän noita vaikka mitä, pian ei mene komeron ovi kiinni kun pullistelee niin noista luurangoista

- olen ajanut parikymppisenä kännissä autoa, kun olin se joka oli " vähiten kännissä"

- teeskentelen aina orgasmin miehelleni, mutta saan toki nautintoa seksistä silti

- olen tehnyt abortin pari vuotta sitten kun olin kahden pienen äiti. Siitä tietää vain mieheni ja yksi kaveri, jolle paljastin sen vahingossa humalassa. Nyt se kolmas lapsi sitten kuitenkin on syntynyt perheeseen...

Ois ihan kiva jos joku helpottais tätä ihastusta :D

Sinänsähän tästä ei mitään haittaa oo kun kuvien katteluun se tulee kuitenkin jäämään...

joukkoraiskattu Ruotsin laivalla kun oli 16v ja ennen sitä neitsyt... En koskaan kertonut siitä äidilleni enkä siskolleni joiden kanssa laivalla olin...

Asia vaivaa toisinaan vieläkin vaikka olen jo yli 30v.

Oon teeskennelly aina, mutta nautin kyllä seksistä ja jotain orgasmin tapaisia värähdyksiä tunnen, muttei samalla lailla kuin omasta kädestä.

Niin siis todellakin tarkoitin sitä, että foorumilaisten keski-ikä on 13 vee ja käyn sielä katsomassa sen basistin kuvia joka on minua 3 vuotta nuorempi joten tuskin mistään pedofiliasta nyt voidaan puhua...

t: se pedofiiliksi leimattu basistifani :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat